  • 21. Data: 2009-05-22 12:48:45
    Temat: Re: Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 22 Maj, 13:15, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > scholla używaj jak się pocisz nadmiernie.

    Dokładnie. I to nie tylko jak nadmiernie. W wysokich butach przy 40
    stopniach każdy się spoci. Ja od lat używam Scholla w żelu -
    najlepszy. Wcierasz w stopy i but wraz ze stopą już nie wali, ma to w
    sobie środek antypotny i bakteriobójczy. Nawet jak mokro już masz w
    bucie od potu, to absolutnie nic nie śmierdzi. Przetestowane
    wielokrotnie.

    Jarecki

  • 22. Data: 2009-05-22 13:14:40
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-22 14:42:34 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > no a urwany gwint w karterze?

    Kurna, nie wpadłem że to od mycia. W takim razie więcej już nie będę.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 23. Data: 2009-05-22 13:40:45
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > A podwyzszaja choc troche ?

    Morale +10

    > Ej, zanim se nawkladam to chcialbym buty jakos doczyscic.
    >
    > Proszek do prania to wg mnie nie to.

    No ale co zrobisz? Mozesz jedynie czegos antybakteryjnego napsikac.
    Nalejesz jakiegos czegos do prania, a potem porobia ci sie krosty na
    stopach, jak sie w nich znowu zapocisz. Smrod chcesz usunac, a smrod to
    bakterie.
    K.14.

  • 24. Data: 2009-05-22 13:43:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:
    > Smrod chcesz usunac, a smrod to bakterie.

    no popatrz, takie małe, a śmierdzą.

    --
    gildor
    9'99

  • 25. Data: 2009-05-22 14:40:55
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-22 15:40:45 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

> [...]
    > Nalejesz jakiegos czegos do prania, a potem porobia ci sie krosty na
    > stopach, jak sie w nich znowu zapocisz. Smrod chcesz usunac, a smrod to

    Ktoś tu kiedyś polecał medykament do dezynfekcji - tłucze wszelkie
    mikroby i jest bezpieczny dla skóry. Mi przyniosła rodzina ze szpitala
    i muszę powiedzeć, że nawet działa nieźle, choć niestety tylko na kilka
    dni. Ponoć do kupienia bez problemu w aptekach.

  • 26. Data: 2009-05-23 08:10:45
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    m...@v...iem.pw.edu.plnapisal

    > Cześć

    > Gdzie w Warszawie na Bemowie (lub nie bardzo daleko od Bemowa) można
    > umyć motocykl? Fajnie gdyby można było to zrobić nie tylko myjką
    > ciśnieniową ale i ręcznie, gąbką.

    > Z góry dziękuję za powstrzymanie się od odpowiedzi typu "na podwórku"
    > albo "w garażu."

    > Pozdrawiam
    > Michał
    Doktorek 65.W wannie.

  • 27. Data: 2009-05-26 13:10:51
    Od: e...@g...pl

    wracajac do pierwszych postów jaka jest cnea mniej wiecej za ręczne
    mycie moto w tych miejscach ktore wymieniliscie ?

  • 28. Data: 2009-05-26 13:29:06
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-26 15:10:51 +0200, e...@g...pl said:

    > wracajac do pierwszych postów jaka jest cnea mniej wiecej za ręczne
    > mycie moto w tych miejscach ktore wymieniliscie ?

    Ale na samoobsługowej, czy na zlecenie? Mi na karczerze wychodzi
    zazwyczaj koło dychy, góra piętnastu.

  • 29. Data: 2009-05-26 13:36:11
    Od: e...@g...pl

    On 26 Maj, 15:29, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam
    >
    > Sebastian
    > Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery

    na zlecenie, czyli czyjimis rekami ;)

  • 30. Data: 2009-05-26 20:41:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    e...@g...pl pisze:

    > na zlecenie, czyli czyjimis rekami ;)

    w tej na połczyńskiej płaciłem koło 15, na Hery jest drozej, ale dawno
    nie mylem. ale kolo 20

    --
    - gildor
    9'99