  • 61. Data: 2013-06-21 03:00:39
    Temat: Re: Wariat na ul. Zagna skiej w Kielcach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Poszukaj.

    Nie chce mi się. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 62. Data: 2013-06-23 23:38:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.06.2013 16:44, Budzik pisze:

    > Dokładnie. Dlatego jak gdzies kogoś bija to odwracac głowe, nie reagowac,
    > nie pomagac bo a nóz to policja bije...

    Ty na prawdę jesteś strasznym durniem, skoro nie odróżniasz strzału w
    plecy bez ostrzeżenia (proponowane zajechanie drogi motocykliście) od
    zaczęcia od "hej! co tu się dzieje?!" (czego na drodze nie da się za
    bardzo zrobić, więc będziesz musiał powstrzymać swoje pseudo-bohaterstwo
    do napotkanych bójek - ile razy już kogoś uratowałeś "bohaterze", hmm?)
    na co zawsze możesz usłyszeć wściekłe "cięcie!" reżysera ;->

    Swoją droga to jest argument za utrzymaniem niskiej dostępności broni -
    taki idiota jak ty miałby skłonność do strzelania ze skutkiem
    śmiertelnym przy każdej okazji podreperowania własnego ego.

  • 63. Data: 2013-06-23 23:39:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.06.2013 17:01, hisjusz pisze:

    > Jak kogoś gwałcą również, pewnie drogówka.

    Kolejny dureń się odezwał...

  • 64. Data: 2013-06-23 23:43:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.06.2013 14:44, hisjusz pisze:

    > Powiem inaczej, mam broń i jacyś mężczyźni próbują mnie za atakować
    > (przykład ostatnie rajdy z meczetami), bez oznakowania, więc zaczynam
    > napierdalać bo chce żyć. Ty się będziesz zastanawiał czy to czasem nie
    > Policja?

    Twoja analogia jest do dupy.

    Ty się chcesz wpieprzać w nieznaną rozróbę strzelając na oślep do
    pierwszego, który zrobi na tobie złe wrażenie... a potem nagłówek w
    prasie "Nadgorliwy debil zabił Bogusława Lindę w trakcie kręcenia nowego
    filmu sensacyjnego".

  • 65. Data: 2013-06-23 23:45:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.06.2013 14:50, hisjusz pisze:

    > Ty pomyśl. W momencie kiedy przechodzą do działania muszą się odsłonić.
    > Kiedy rozpoczynają pościg muszą się odsłonić bo w razie nie zastosowania
    > sygnałów świetlnych i dźwięków są sądzeni jak pionki z ulicy. Nawet przy
    > zwykłym mierzeni prędkośći widziałem w gazecie że Policjanci zostali
    > skazani za nie zatrzymanie sprawce wykroczenia drogowego, pomimo ze
    > mijali wiele dogodnych miejsc, rejestrując kolejne wykroczenia tego
    > samego kierowcy aby na 10 km zarobił ponad 24 punkty.

    Tylko że ty nie masz uprawnień do skazywania na śmierć i egzekwowania
    tego wyroku (a do tego sprowadza się zajechanie drogi pędzącemu
    motocykliście). Za dużo naoglądałeś się Sędziego Dreda, dzieciaku.

  • 66. Data: 2013-06-23 23:46:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.06.2013 19:00, Budzik pisze:

    > Tak własnie zrobie. Jak zobaczed, ze ktos np. gwałci dzeiwczyne, zadzwonie
    > na policje i pójde dalej w swoja strone.
    > A co! Nie chce, zeby potem gwałciciel pozywał mnie za brak wytrysku...

    Tia, bohaterski kibordłorrior... Tchórzliwie strzelić komuś w plecy to
    może być i potrafił, ale najpierw rozeznać się w sytuacji to już za
    trudne. I zbyt straszne. Bo jeszcze by groźnie na ciebie spojrzał i
    zesrałbyś się w gacie.

  • 67. Data: 2013-06-23 23:49:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.06.2013 21:52, John Kołalsky pisze:

    > Broń gwarantuje policji bezkarność ?

    Dla niektórych posiadanie broni palnej to sposób na rozwiązanie
    wszelkich problemów... Jak widać "teabaggerzy" nie tylko w USA działają ;->

  • 68. Data: 2013-06-24 00:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ty na prawdę jesteś strasznym durniem,

    chcąc dyskutować na tym poziomie musiałbym odpowiedzieć:
    ty chybaj esteś strasznym durniem nie rozumiejąc argumentacji przez
    przerysowanie.
    Ale wolałbym nie dyskutowac na takim poziomie.

> [...]
    > pseudo-bohaterstwo do napotkanych bójek - ile razy już kogoś
    > uratowałeś "bohaterze", hmm?) na co zawsze możesz usłyszeć wściekłe

    Zareagowałem, ponieważ taka była argumentacja: nie raguj, ponieważ nie
    znasz sytuacji.
    A mozna zareagować, tylko trzeba odpowiednio dobrać metody.
    Zajechać drogę można w ten sposób, ze motocyklista zauważa cię w ostatniej
    chwili i na ciebie wpada oraz w taki sposób ze widzi cie z daleka i pop
    rostu rezygnuje.

    > Swoją droga to jest argument za utrzymaniem niskiej dostępności broni
    > - taki idiota jak ty miałby skłonność do strzelania ze skutkiem
    > śmiertelnym przy każdej okazji podreperowania własnego ego.

    Z tymi idiotami to do szanownej małżonki w tym tonie, za każdym razem jak
    się z nią nie zgadzasz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 69. Data: 2013-06-24 00:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > może być i potrafił, ale najpierw rozeznać się w sytuacji to już za
    > trudne. I zbyt straszne. Bo jeszcze by groźnie na ciebie spojrzał i

    Widzisz, przez tą ironie dokładnie postuluję to, co napisałeś. Tylko trzeba
    chcieć zrozumieć.
    Czasami wystarczy krzyknąć, czasami zadzwonić na policję, czasami trzeba
    zareagowac bardziej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 70. Data: 2013-06-24 08:29:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.06.2013 00:00, Budzik pisze:

> [...]
    > chcieć zrozumieć.
    > Czasami wystarczy krzyknąć, czasami zadzwonić na policję, czasami trzeba

    Tak, tylko ty poparłeś odpowiednik strzelania w plecy bez rozeznania się
    w sytuacji.