  • Data: 2010-04-06 09:41:11
    Temat: Re: Wanna be a pro?
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-06 10:34, Jakub Jewuła pisze:

    > A na to miejsce przyjdzie dziesieciu nowych, ktorym bedzie sie chcialo.

    > Oczywiscie, co najwyzej spadnie ich ilosc.

    chyba wzrosnie (ale tych elektronicznych)
    niektore media papierowe odejda do lamusa, a media internetowe beda zyly
    z reklam
    np ja od kilku lat nie kupuje dziennikow zadnych, bo to samo mam na
    onecie itp portalach za darmo - i to swiezsze.
    Ale gazety kolorowe dla pan beda sie nadal sprzedawac :)
    Jedyne co mnie trzymalo przy piatkowym dzienniku to byl program TV, ale
    tez przerzucilem sie na internetowy... I jak na zlosc pelno naookolo
    darmowych gazet...
    Dobic papier moze darmowy powszechnie dostepny internet. Wtedy
    Simpad/Kindle/iPad albo po prostu zwykla komorka bedzie w stanie
    dostarczyc tresci szybciej i bez placenia. A zdjecia? w
    najpowszechniejszych papierach jakosc zdjec jest pomijalna, te z komorki
    tez stykna. Jaka rozdzielczosc ma LCD iPada?
    Marx