  • Data: 2012-07-30 22:18:46
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Jul 2012 21:52:10 +0200, Marek Borowski napisal:

    > Np. wiedza jako wartosc sama w sobie.
    > W businessie liczy sie wylacznie kasa.

    Zawsze się zastanawiałem, skąd się ta kasa bierze, są różne teorie
    na ten temat.

    > Napisales iz business czepie czesto profity z nauki. no i ?

    > No wlasnie o to mi chodzi. Badac nalezy wszystko a nie tylko to co w
    > danym momencie wydaje sie zyskowne.

    Jakiś punkt styczności wyczuwam ;). Jest tylko jeden drobny kłopot:
    nie wszyscy są skorzy płacić za pas kuipera, chyba że żona o to
    poprosi. Tak to wygląda z punktu widzenia edka.

    > zmarnowanie w/g twojej definicji

    Nieoptymalne przeznaczenie funduszy. Lepiej?

    > Tylko potwierdzasz moja opinie o sobie. Idz lepiej zarob pare $$$ bo
    > inny w tym czasie zarobia wiecej i popadniesz w depresje ;-).

    Kolejny punkt zbieżności poglądów. Nie pracuję na uczelni ani nie
    jestem rentierem.

    Edek