    From: Przemek O <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Date: Mon, 30 Jul 2012 18:57:51 +0200
    <jup7b3$4vm$1@inews.gazeta.pl> <jup7i7$ci4$1@inews.gazeta.pl>
    <jupflm$a9a$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...dom.local>
    <juq2ou$744$1@inews.gazeta.pl> <juqq6i$7jn$11@mx1.internetia.pl>
    <juqsqo$m8d$1@inews.gazeta.pl> <juqula$7jn$13@mx1.internetia.pl>
    <b...@4...com>
    <jv1l32$lg6$2@mx1.internetia.pl>
    <2...@4...com>
    <jv1p0m$lg6$3@mx1.internetia.pl>
    <v...@4...com>
    <jv3qhj$pne$1@mx1.internetia.pl> <s...@t...dom.local>
    <jv5i8a$9u9$1@mx1.internetia.pl> <s...@j...net>

    W dniu 2012-07-30 11:20, Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > Przepraszam, a ty jesteś w stanie z pamięci wymienić nazwy choćby połowy
    > stanów USA albo Australii? Dlaczego wymagasz od nich znajomości
    > geografii politycznej zupełnie innego kontynentu?

    Nie mnie dotyczy ta dyskusja, bo akurat mógłbym wymienić nie zaglądając
    do googla. Nie w tym rzecz, bo byłoby to nie weryfikowalne.
    Dowolny uczeń naszej szkoły średniej będzie w stanie wymienić nazwy
    państw i stolic najważniejszych krajów (gospodarczo/ekonomicznie czy
    politycznie) bez podziału na "nasze" i "wasze" kontynenty.
    Tak więc nie zgodzę się z argumentem o innym kontynentem. To w tym
    wypadku nie ma znaczenia, pewien poziom wiedzy jest wymagany.

    Ja też Amerykanom nie odbieram ich osiągnięć. Chcę jedynie zwrócić
    uwagę, że nie można ich postrzegać jako kraju geniuszy, skoro nikły
    procent jest wybitny.

    pozdrawiam,
    Przemek O.