    From: Marek Borowski <m...@...borowski.com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Date: Mon, 30 Jul 2012 18:15:57 +0200
    <jup7b3$4vm$1@inews.gazeta.pl> <jup7i7$ci4$1@inews.gazeta.pl>
    <jupflm$a9a$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...dom.local>
    <juq2ou$744$1@inews.gazeta.pl> <juqq6i$7jn$11@mx1.internetia.pl>
    <juqsqo$m8d$1@inews.gazeta.pl> <juqula$7jn$13@mx1.internetia.pl>
    <b...@4...com>
    <jv1l32$lg6$2@mx1.internetia.pl>
    <2...@4...com>
    <jv1p0m$lg6$3@mx1.internetia.pl>
    <v...@4...com>
    <jv3qhj$pne$1@mx1.internetia.pl> <s...@t...dom.local>
    <jv5ia2$pga$1@inews.gazeta.pl> <jv5k46$lg6$7@mx1.internetia.pl>

    On 30-07-2012 11:28, Edek Pienkowski wrote:

    > U nich większość z tych pieniędzy pochodzi z nauki, z przemysłu
    > opartego na nauce.
    Tym wiekszka przepasc. Podawalem wylacznie wydatki publiczne.

    > vs. Polska - ekspert w dziedzinie sprzed 30 lat, za to na poziomie.

    Dla przemyslu inne rzeczy sa wazne w nauce. Gdyby myslec kategoriami jak
    Ty to nigdy nie badalimysmy marsa, jowisza pasa kuipera, bo z tego zysku
    finansowego nie ma. Pienadze by byly przeznaczane na szukanie produktow
    dla mas typu tanszych proszkow do prania czy innych piedrol na ktorych
    mozna zarobic. Sorry to nie jest nauka to jest kurestwo.
    Dokladnie tak samo jak "lekarz" chirurg plastyczny.

    > Przed chwilą zdaje się Pan pisał, że pieniądze to samo zło, lepiej
    > pogadać o Riemannie (nie rozumiem, co w tej chwili napisałem,
    > tylko powtarzam).

    Dokladnie tak. Problem jest tylko taki iz do wielu rzeczy kasa jest
    potrzebna a wieszkosc dostaje goraczki na punkcie kasy i ma problem aby
    stosowac inne kryteria.

    Pozdrawiam

    Marek