  • 1. Data: 2011-08-09 21:38:22
    Temat: Wall charge
    Od: "WuJoT" <w...@o...eu>

    Witam.
    Czy ktoś wie co to za dziwoląg: wall charge? Chodzi o część sygnału dochodzącego
    do piksela w ekranie plazmowym telewizora. Jak to nazwać po polsku? Moje
    słowniki tego nie zawierają, ani nie potrafiłem znaleźć nic odpowiedniego w sieci.
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelką pomoc.
    Wł. Jagielski

  • 2. Data: 2011-08-10 09:04:26
    Temat: Re: Wall charge
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On wto, 09 sie 2011 23:38:22 in article
    WuJoT wrote:
    > Witam.
    > Czy ktoś wie co to za dziwoląg: wall charge?

    Ładunek powierzchniowy.

  • 3. Data: 2011-08-10 11:14:14
    Od: "wujot" <w...@o...pl>

    > On wto, 09 sie 2011 23:38:22 in article

    > Ładunek powierzchniowy.

    Dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Wł. Jagielski

  • 4. Data: 2011-08-10 11:43:58
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 09 Aug 2011 23:38:22 +0200, "WuJoT" <w...@o...eu> wrote:

> [...]
    >słowniki tego nie zawierają, ani nie potrafiłem znaleźć nic odpowiedniego w sieci.

    jakbym nic wiecej nie wiedzial, to bylaby to ladowarka do wetkniecia
    do gniazdka.

    ten ladunek powierzchniowy nie bardzo mi pasuje!

    --
    ThinkXtra