  • Data: 2010-01-24 12:28:46
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <hjhbvl$1nk$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Akarm nabazgrał:
    > Marek Wyszomirski napisał
    >
    > Nie. Nigdy. Na siłę nikt nie był w ZOMO.
    > Mnie w stanie wojennym chcieli wcielić do ROMO. Ale się nie zgodziłem, w WKU
    > powiedziałem, żeby od razu mnie wsadzili do więzienia, bo do ROMO na pewno
    > nie pójdę. W efekcie tylko na tydzień wylądowałem na poligonie.

    > Że było mu wstyd, można uwierzyć. Ale nie w to, że na siłę został zomowcem.
    > To niemożliwe.

    Z tego co się nasłuchałem o tamtych czasach*, to wcale jeden przypadek nie
    wyklucza drugiego. Pewnie pan kapitan z WKU dostawał z góry, że ma dostarczyć
    w tym miesiącu 20 ochotników. Więc im bliżej końca miesiąca, przy niwyrobionej
    normie, tym bardziej robił się przekonywujący do ochotnictwa.

    * - ekstrapoluję z innych sytuacji, rekrutacja do ZOMO akruat nikomu o kim wiem
    się nie przytrafiła

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A Wy narzekacie na rejestr stron zakazanych...