  • Data: 2010-07-06 17:47:02
    Temat: Re: Wakacyjnie jak jechac W-wa-Łeba
    Od: Przemek V <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lip, 15:47, "Marcin K." <k...@g...com> wrote:

    > no wlasnie tez widze ze na mapie to praktycznie linia prosta, tyle ze
    > jak sie mape "zzoomuje" to widac ze docinek Warlubie-Koscierzyna juz
    > taki prosty nie jest, czyli mnostwo wiosek, zakretow (wiele pod katem
    > 90 stopni) dlatego tez pytam glownie o komfort jazdy ta trasa, czy
    > nawierzchnia jest w maire rowna, czy nieejst wasko ze przed
    > nadjezdzajacym autobusem z naprzeciwka trzeba uciekac do rowu?

    Jeżdżę regularnie latem trasą W-wa Sierpc-Rypin-Golub Dobrzyń-
    Grudziądz-Warlubie-Kościerzyna od piętnastu lat po próbowaniu opcji
    przez Toruń czy 3miasto. Jakieś 10 lat temu robiłem ją spokojnie w
    sobotę o 5 rano w 3,5 godz, teraz trwa to trochę dłużej. Odcinek
    Warlubie - Kościerzyna jest jednym z fajniejszych, bardziej
    widowiskowych i ciekawych jakie znam. Zawsze był też w bardzo dobrym
    stanie poza jednym krótkim kawałkiem za Zelgoszczą-(em?). Zaraz za
    Warlubiem jest fajna długa równa prosta. Ruch jest ogólnie relatywnie
    mały, daje się spokojnie wyprzedzać. W tym roku jeszcze nie jechałem
    więc nie mam info o wahadłach i robotach drogowych ale sama trasa jest
    jak najbardziej OK a była w takim stanie, że strasznie dużo pracy
    raczej nie wymagała. W Kościerzynie lepiej jest na pierwszym rondzie
    pojechać prosto i generalnie kierować się głównymi ulicami prosto i w
    prawo aż się wyjedzie na drogę na Łebę ulicą Wybickiego przy kościele.
    Zobacz w googlemaps o co biega.