  • Data: 2010-07-08 12:27:33
    Temat: Re: Wakacyjnie jak jechac W-wa-Łeba
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin K. pisze:
    > Mam nadzieję ze nie zlinczujecie ale trase W-wa-Morze pokonuje raz w
    > roku i ostatni raz jechalem w zeszle wakacje, a od tego czasu wiele
    > sie pewnie zmienilo.
    > Planowany wyjazd w niedziele ok 3-ej nad ranem. Po ok 3-ech godzinach
    > (czyli po jakichs 250km) odpoczynek na sniadanie jak sie dzieci beda
    > budzic i potem dalej w droge.
    > Rok temu jechalem Plonsk-Sierpc-Golub-Grudziadz-A1-Obwodnica3M-Lebork
    > Teraz czytam ze na obwodnicy jakies przebudowy remonty. Bym wjezdzal
    > na nia pewnie jakos przed poludniem dalej przebijanie sie przez Rumie
> [...]

    W sobote jechałem z Torunia do Władysławowa. Wyjazd był o 7 a dojaz na
    miejsce o 12 :( O ile na A1 najdłużej mi zeszło na bramkach wjazdowych w
    Nowych MArzach (30 minut), to zjazd był już bezproblemowy. Oczywiście
    korek na Obwodnicy 3Miasta (remonty) i zjazd w Gdyni (stanie na ponad
    godzinę). Więc nie ma sensu pchać się na DK1, skoro przez A1 jest
    szybciej. Fakt, że 17,50 trzeba zapłacić, ale jedziesz non stop 130km/h
    i masz to gdzieś.