    Date: Tue, 24 Dec 2013 14:01:15 +0100
    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wahania temperatury cieczy chłodzącej

    Hej,
    To nie ten sam silnik, co był w Audi A4 i VW B5 - 1.8 20-zaworowy? Jeśli
    tak, to na 100% termostat - problem znany w silniku od lat, poruszany w
    setkach wątków - poszukaj nawet na forum Audi A4. Co gorsza właściwie
    tylko oryginał rozwiązuje problem.
    Zamawiałem go w Skodzie (jeździłem wtedy A4) i płaciłem coś około 110zł.
    Po wymiana wskazówka stała jak zaczarowana na połowie skali bez względu
    na mrozy, czy upały.
    Pozdrawiam
    Piotr