  • Data: 2010-05-11 05:13:50
    Temat: Re: [WSBK] Monza
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (pj) pisze:
    > Fajnie bo:
    > 1) Max sie pnie i wygrywa (2x)! kto chce moja opinie o "rzymskim
    > Cesarzu" poznac, niech se sprawdzi w archiwum! :-P ;-)

    ciekawe czy tak się da pokazać:
    http://photos.nasza-klasa.pl/2683119/16/other/std/57
    71a33f80.jpeg
    HA!

    > 2) mozna powymieniac opinie z tymi co nie maja (albo maja? - juz sie
    > gubie...) kablowki, czy innej satelity, bo leci na Eurosporcie

    no, można. to zawołaj ich.

    > 3) zawodnicy jezdza "troche" nam blizszymi motocyklami, co powoduje
    > "blizsze" komentarze w gronie kiboli gapiacych sie w TV ;-)

    nam? chyba nam ;) Ty masz czopera.

    > 4) Choc osobiscie nie znam nikogo, kto uzywa Aprilii RSV - chetnie bym
    > sie popytal co i jak? bo motór fajny jest... Pomozecie?

    jak nie jak tak. Mikołaj.

    > Niefajnie bo:
    > 1) nadal trzymaja tego komentatora (Szymczak? Slawek?) co nie zauwaza co
    > sie dzieje w danej chwili, no chyba ze 3 kolka po fakcie... (Chyba, ze
    > mu po taniosci z internetu 256kbps podaja feed...) ;-)

    a to to można chyba wyłaczyć. zresztą, w C+ nie da się wybrać wersji
    językowej? aż sprawdzę, bo mi on akurat ani pomaga ani przeszkadza. ot
    jest bo jest. ale jak ściągnąłem z netu Moto2 po włosku, to dopiero był
    komentarz.

    > 2) w zwiazku z powyzszym trzeba przelaczac na ang. (lub niem.) i
    > tlumaczyc nieukom jezykowym 'o-co-cho?' bo tam jest "zywy" komentarz.

    o widzisz. włoski se włącz, bo niemiecki to sie z pornolami kojarzy.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5