  • Data: 2009-06-29 10:19:34
    Temat: Re: WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Jun 2009 12:01:41 +0200, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:
    >Czterech na dziesięciu użytkowników smartfonów rozważa możliwość zmiany
    >w przyszłości swojego urządzenia na Apple iPhone. W przypadku marki
    >BlackBerry, odsetek ten jest wyraźnie mniejszy i wynosi 14% - informuje
    >firma analityczna Crowd Science.

    Tak dla równoiwagi co do takich badań:

    Na szybko zrobiłem ankietę dookoła mnie. Na 6 osób z WM żadna nie
    deklaruje chęci zmiany systemu na inny. Z 4 z Symbianme jedna chce
    przejśc na WM. Z 3 użytkowników iPhone-a dwóch chce zmienić go na
    cokolwiek innego. Jeden z BB nie planuje zmiany. W sumie zapytałem 13
    osób plus siebie. Akurat używam po równo Symbiana i WM, mam iPhone-a w
    szufladzie jako zapasowy telefon po kolesiu który odszedł z firmy -
    jakoś filozofia systemu mnie nie przekonuje.

    Wszyscy których pytałem używają telefonów bardzo intensywnie nie tylko
    do dzwonienia ale też mail/WWW/aktualizacja danych w serwisach. Kadra
    zarządzająca, IT, dziennikarze, PR-owcy. Właściwie dla żadnej nie są
    wazne właściwości multimedialne telefonu.

    Dośc od