  • Data: 2009-06-29 10:38:09
    Temat: Re: WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Jun 2009 12:27:35 +0200, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >Alez wiesz ze badanie bylo na stronie z 2mln unikalnych userow ?

    Jakoś nei wierzę że 2 miliony userów wzięły udział w badaniu.
    Estymowanei na podstawie odwieszin jakiejś strony internetowej uważam
    ża pisanei palcem na wodzie. Coś jak aneta Onetu - nijak mająca sie do
    rzeczywiśtości.

    >Pozatym USA to jednak bardziej iphonowe jest. U nas 3GS dalej nie ma

    Mnie inetersuje sytuacja w PL - dlatego że w PL jestem. Choc akurat
    wszysycy których pytałem dość dużo się po świecie kręcą. Po US-iech
    także. Wyniki w US są dla mnei kompletnei niewiarygodne z moejgo
    punktu widzenia.

    Zdrówko