  • Data: 2012-05-21 14:26:01
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    news:jpbo29$khd$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak więc odgrzebano stary pomysł, zaimplementowano w system i.... apple
    > odkryło koło na nowo. ale jest to nowe koło, bardziej okrągłe.

    Z Twojego opisu wynika że to koło jest wreszcie okrągłe i teraz
    dopiero się może toczyć bo wcześniej koło było... prostokątne... :-)
    ATM narzekał tutaj że adres trzeba dodać do kontaktów aby tego
    użyć i ten fakt sprawia że jest to niewygodne - co dopiero wpisywanie
    pozycji BTSów do triangulacji :-))))

    Z Twojej wypowiedzi wynika, że z tym pomysłem borykało się wcześniej
    wielu różnych producentów i z ich starań nic użytecznego nie wynikło.
    Apple się za to zabrał, zrobił coś użytecznego i prostego w obsłudze.
    I wreszcie zaczęło to działać i służyć ludziom jak należy. Typowy Apple :-)

    > Co do przydatności. NA pewno komuś się przyda. NApewno ktoś zlecił badania
    > tłumu i uzyskał satysfakcjonujące wyniki - skoro taki "feature" istnieje.
    > zauważ jednak ze w żadnej wcześniejszej dyskusji, w żadnej reklamie nie
    > padł argument ze właśnie ta funkcja daje iPhonowi przewagę.

    Trzeba czytać literaturę fachową to byś reklamy i dyskusje takie czytał.

    > czyżbyś odkrył tą funkcje przedwczoraj? Fajnie. 99.3% wogóle jej nie
    > użyje.

    Czy ja ją odkryłem przedwczoraj? Śmieszny jestes...
    Jak tylko usłyszałem co nowego jest w iOS5 to właśnie ta funkcja
    mi przypadła do gustu i jak tylko zainstalowałem sobie tą wersję
    to zacząłem jej używać.
    A te 99.3% to jak mniemam wynik Twoich obszernych badań
    socjologicznych i marketingowych? :-))))

    > Z puntu widzenia ej grupy, jest to kolejna próba zaistnienia, choć trzeba
    > przyznać ze sprawa jest całkiem na temat i z sensem.

    W przeciwieństwie do Twojej próby zaistnienia, która nie ma sensu.