  • Data: 2012-05-21 18:58:20
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2012 14:26, Pszemol pisze:

    > Z Twojego opisu wynika że to koło jest wreszcie okrągłe i teraz
    > dopiero się może toczyć bo wcześniej koło było... prostokątne... :-)

    bo wcześniej nie było metody która nie zabiła by baterii i informowała
    gdzie jesteś. Dziękujemy Ci.... GOOGLE nie apple

    > ATM narzekał tutaj że adres trzeba dodać do kontaktów aby tego
    > użyć i ten fakt sprawia że jest to niewygodne - co dopiero wpisywanie
    > pozycji BTSów do triangulacji :-))))
    Tak czy siak, jest to niewygodne.

    Jakoś sobie nie potrafię wyobrazić listy zakupów, listy o której
    przypomni mi telefon jak będę w tesco... Tym bardziej że taka
    lokalizacja może mocno nie zadziałać...

    > Z Twojej wypowiedzi wynika, że z tym pomysłem borykało się wcześniej
    > wielu różnych producentów i z ich starań nic użytecznego nie wynikło.
    > Apple się za to zabrał, zrobił coś użytecznego i prostego w obsłudze.
    > I wreszcie zaczęło to działać i służyć ludziom jak należy. Typowy Apple :-)
    nieprawda. Aple połączyło pomysł innych i technologie google. nie było
    pierwsze, wcześniej działało to dobrze na androidzie, ale apple
    "wprowadziło to do systemu" co jest krokiem milowym :) ?

    > Trzeba czytać literaturę fachową to byś reklamy i dyskusje takie czytał.
    może TOBIE trzeba, bo nam tutaj grupowo iPhone wisi i powiewa. nikt kto
    nie musi się tym nie interesuje. RAz na jakiś czas wpada Pszemol z
    odkryciem

    > Czy ja ją odkryłem przedwczoraj? Śmieszny jestes...
    > Jak tylko usłyszałem co nowego jest w iOS5 to właśnie ta funkcja
    > mi przypadła do gustu i jak tylko zainstalowałem sobie tą wersję
    > to zacząłem jej używać.
    > A te 99.3% to jak mniemam wynik Twoich obszernych badań
    > socjologicznych i marketingowych? :-))))
    tak. większość normalnych ludzi, (każdy ma prawo być nienormalny, byle
    by nie twierdził że margines stanowi ogół) wpisuje do telfonu daty,
    przypomnienia czegoś co zazwyczaj jest odległe. łatwiej jest dodać
    budzik na za 15 minut, niż wpis do kalendarza albo definiować okolice.
    Tak więc z badań w które wątpisz, wynika ze lenistwo przeciętnego
    człowieka zniechęca do notowania czegoś czego raczej nie zapomni.
    natomiast urodzinki, impreza, wizyta u lekarza - musi być. jak w to
    wprowadzić lokalizacje? TE przykłady które podałeś mimo że mocno
    naciągane - wyczerpują temat. Moich znajomych z iPhonami można na
    palcach jednej ręki policzyć. łączy ich jeszcze jedno. zero pojęcia o
    telefonie. zero nawigacji, zero sensownych dodatków. Telefony niemalże
    pudełkowe sciągany soft to tylko zabawki. przypomnienia? terminarz?
    lista spraw do załatwienia? żartujesz. Dla nich to nowoczesna odmiana
    N3310+aparat. >

    > W przeciwieństwie do Twojej próby zaistnienia, która nie ma sensu.
    nie wiem czy niema sensu. Ty nas informujesz o tym co większość z nas
    zna i olewa. JA Ciebie poinformowałem o korzeniach pomysłu, Waldek że
    działa to w oparciu o Google. Dalej będziesz udowadniał ze Aplowe koło
    jest bardziej okrągłe? Proszę bardzo..
    ToMasz