  • Data: 2012-05-21 20:04:22
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> wrote in message
    news:jpdrvp$b8s$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak czy siak, jest to niewygodne.
    >
    > Jakoś sobie nie potrafię wyobrazić listy zakupów, listy o której przypomni
    > mi telefon jak będę w tesco... Tym bardziej że taka lokalizacja może mocno
    > nie zadziałać...

    A ja nie wyobrażam sobie czego tu możesz nie rozumieć...
    I dlaczego miałaby lokalizacja nie zadziałać?

    > nieprawda. Aple połączyło pomysł innych i technologie google. nie było
    > pierwsze, wcześniej działało to dobrze na androidzie, ale apple
    > "wprowadziło to do systemu" co jest krokiem milowym :) ?

    Jak nie masz takiej funkcji w telefonie, nawet w podstawowej wersji,
    to skąd dowiesz się o możliwości ściągnięcia sobie takiej aplikacji?
    To bardzo trudne aby coś takiego miał "wymyślać" od nowa każdy
    użytkownik... Apple dało to jako dodatkową opcję przy ustawianiu
    istniejących już przypomnień - zamiast daty/czasu podajesz lokację.
    Proste, intuicyjne i funkcjonalne.

    > może TOBIE trzeba, bo nam tutaj grupowo iPhone wisi i powiewa.
    > nikt kto nie musi się tym nie interesuje. RAz na jakiś czas wpada Pszemol
    > z odkryciem

    I cała grupa się aktywuje tak, że się nagle setki postów dziennie pojawia
    jako efekt tego braku zainteresowania :-)

    > tak. większość normalnych ludzi, (każdy ma prawo być nienormalny, byle by
    > nie twierdził że margines stanowi ogół) wpisuje do telfonu daty,
    > przypomnienia czegoś co zazwyczaj jest odległe. łatwiej jest dodać budzik
    > na za 15 minut, niż wpis do kalendarza albo definiować okolice.

    Właśnie tym bardziej przy odległych zdarzeniach w czasie trudno dobrać
    odpowiednio czas na ustawienie przypomnienia - lepiej jest operować
    lokalizacją. Podałem Ci swoje 5 przykładów jak ja to używam - czy możesz
    skomentować te 5 przykładów i opisać co w nich takiego "nienormalnego"?

    > Tak więc z badań w które wątpisz, wynika ze lenistwo przeciętnego
    > człowieka zniechęca do notowania czegoś czego raczej nie zapomni.
    > natomiast urodzinki, impreza, wizyta u lekarza - musi być. jak w to
    > wprowadzić lokalizacje?

    Podałeś akurat zdarzenia które nie są uruchamiane lokalizacją.
    Przypomnienie o wizycie do lekarza oparte o lokalizację nie ma
    przecież sensu - do lekarza musisz się wybrać na określoną datę
    i godzinę. Po co podajesz bezsensu przykład i na jego przykładzie
    próbujesz uzasadniać nieprzydatność funkcji?

    > TE przykłady które podałeś mimo że mocno naciągane - wyczerpują temat.

    No ale te przykłady przewijają się w życiu każdego z nas bardzo
    często - to są zdarzenia przy których czas/data nie są istotne
    a mają za zadanie zaoszczędzić Ci fatygę, benzynę itp...

    Sterowanie przypomnieniem lokalizacją to fajna możliwość
    i nie wiem czemu tak zajadle się jej opierasz - sądzisz że lepiej
    będzie jak takiej możliwości ustawienia przypomnienia nie byłoby?

    > Moich znajomych z iPhonami można na palcach jednej ręki policzyć. łączy
    > ich jeszcze jedno. zero pojęcia o telefonie. zero nawigacji, zero
    > sensownych dodatków. Telefony niemalże pudełkowe sciągany soft to tylko
    > zabawki. przypomnienia? terminarz? lista spraw do załatwienia? żartujesz.
    > Dla nich to nowoczesna odmiana N3310+aparat.

    Pozostaje tylko współczuć Ci znajomych...
    Ale podobno każdy z nas ma takich przyjaciół i znajomych na jakich
    zasługuje ;-)

    > nie wiem czy niema sensu. Ty nas informujesz o tym co większość z nas zna
    > i olewa.

    Kto Ci daje uprawnienia do wypowiadania się za większość grupowiczów?
    Czy wydaje Ci się że wygrałeś jakiś plebiscyt popularności na rzecznika
    grupy?
    Jesteś delusional...

    > JA Ciebie poinformowałem o korzeniach pomysłu, Waldek że działa to w
    > oparciu o Google. Dalej będziesz udowadniał ze Aplowe koło jest bardziej
    > okrągłe? Proszę bardzo..

    Ja zadałem konkretne pytania, na które wciąż nie odpowiedziałeś.