  • 1. Data: 2011-06-27 18:39:44
    Temat: WM 7 aplikacja phone
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czy mi się wydaje (obdukcja HTC HD7) czy w najnowszej wersji aplikację do
    obsługi telefonu wykastrowano z całej funkcjonalności jaką miała ta
    aplikacja w poprzednich wersjach MW?

    nie znalazłem notatek nie znalazłem znajdowania numerów wg wklepanych cyfr w
    transkrypcji na litery itd...

    Jeśli tak zrobili to niech ich diabli wezmą.

  • 2. Data: 2011-06-28 06:30:41
    Temat: Re: WM 7 aplikacja phone
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 27.06.2011 20:39, Marek Dyjor wrote:
> [...]
    > cyfr w transkrypcji na litery itd...
    >
    > Jeśli tak zrobili to niech ich diabli wezmą.

    WP z WM ma tylko wspólne jedno słowo: windows
    Marx
    Ps. copy/paste już jest w WP8?

  • 3. Data: 2011-06-28 08:58:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 08:30:41 +0200, Marx napisał(a):

    > WP z WM ma tylko wspólne jedno słowo: windows

    Nie tylko, jeszcze Windows CE pod UI. Jakby się kiedyś udało do tego
    dobrać, to całość byłaby pewnie tak elastyczna jak jak WM

    > Ps. copy/paste już jest w WP8?

    a skąd wiesz, że nie ma (pisze się "będzie" jak już)
    W WP7 jest od czterech miesięcy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2011-06-29 06:19:40
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 28.06.2011 10:58, Waldek Godel wrote:

    > Nie tylko, jeszcze Windows CE pod UI. Jakby się kiedyś udało do tego
    > dobrać, to całość byłaby pewnie tak elastyczna jak jak WM

    tylko po co? Kiedyś nie było wyboru i trzeba było grzebać, a teraz
    Android w ciągu dwóch lat po prostu pozamiatał. Nie wiem co sobie myśli
    Nokia ale wskakiwanie do pociągu "WP" w och sytuacji jest bardzo
    ryzykowne...
    Marx

  • 5. Data: 2011-06-29 07:29:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 08:19:40 +0200, Marx napisał(a):

> [...]
    > Android w ciągu dwóch lat po prostu pozamiatał. Nie wiem co sobie myśli
    > Nokia ale wskakiwanie do pociągu "WP" w och sytuacji jest bardzo

    Ale co pozamiatał? Sprzedaje się świetnie dając google kasę i odpowiednią
    bazę frajerów do szpiegowania, ale żeby zaraz pozamiatał? W sytuacji kiedy
    klient ma wybór pomiędzy Androidem a Androidem?

    Co do WP - tu jeszcze wszystko przed nimi, w zależności od tego co zrobią z
    Mango, paradoksalnie Nokia może naprawdę dać systemowi dużego kopa.
    Jestem nawet pewny, że da. A czy w kierunku na szczyt czy w kierunku do
    grobu, to się dopiero okaże.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 6. Data: 2011-06-29 14:23:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marx wrote:

> [...]
    > Android w ciągu dwóch lat po prostu pozamiatał. Nie wiem co sobie
    > myśli Nokia ale wskakiwanie do pociągu "WP" w och sytuacji jest bardzo

    mnie sie jakoś Android średnio podoba...

  • 7. Data: 2011-06-30 06:02:01
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 29.06.2011 16:23, Marek Dyjor wrote:

    > mnie sie jakoś Android średnio podoba...

    mi tez nie wszystko, ale niestety nic lepszego nie ma. WM nie żyje,
    Symbian w zasadzie też, WP raczkuje i wciąż to windowsy. O iPhone nawet
    nie wspominam ;). Zostają jeszcze linuxy ale ich wsparcie i użyteczność
    nie podskoczą Androidowi
    Marx

  • 8. Data: 2011-06-30 15:01:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marx wrote:

    > mi tez nie wszystko, ale niestety nic lepszego nie ma. WM nie żyje,
    > Symbian w zasadzie też, WP raczkuje i wciąż to windowsy

    fajnie WP ma być następca WM tylko dlaczego okastrowali aplikację do obsługi
    telefonu. W WM była to aplikacja typowo biznesowa, łątwie wyszukiwanie
    numerów, notatki itd... teraz to jest jakaś kupa.

  • 9. Data: 2011-07-08 08:26:27
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Marek Dyjor wrote:

    > fajnie WP ma być następca WM tylko dlaczego okastrowali
    > aplikację do obsługi telefonu. W WM była to aplikacja typowo
    > biznesowa, łątwie wyszukiwanie numerów, notatki itd... teraz to
    > jest jakaś kupa.

    Gdyż ma być przyjazna użytkownikowi, jak
    w iPhone, taki ma być Windows Phone

    Ze specjalną dedykacją:
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=22130
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=21704

    To nie są niestety wszystkie "kwatki"
    związane z użytkowaniem WP 7.x u nas.

    Do tego polecam:
    http://pclab.pl/art44931.html zwłaszcza
    punkty 10,11,12

    a i tak pewnie coś przeoczyłem.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 10. Data: 2011-08-26 00:48:49
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <n...@c...barg.cy> wrote:

    > Gdyż ma być przyjazna użytkownikowi, jak
> [...]

    WP 7.0
    Bo w WP 7.5 już nie.

    > Do tego polecam:
    > http://pclab.pl/art44931.html zwłaszcza
    > punkty 10,11,12
    >
    > a i tak pewnie coś przeoczyłem.

    Ale to już w większości nieaktualne lub nieistotne.