    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: WEDGE - jaki program do emulacji klawiatury dla skanera?
    Date: Sun, 2 Jan 2011 16:43:59 +0100

    news:slrnii12gc.lom.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Jedna uniwersalność nie przeczy drugiej. Nie każda mysz jest dwusystemowa,
    > to jasne. Ale jeśli jest, to jest uniwersalna uniwersalnie względem
    > istniejących przejściówek -- zdaje się, że one wszystkie jednakie.
    > Jeden projektant musiał zrzynać od drugiego.

    W skanerze moduł ma małe sygnałowe przekażniki dwa podwójne, dwa układy
    kluczy analogowych 4066 i trochę buforów wejść/wyjść.
    RS'a obsługuje MAX3222.
    Ponieważ typ interfejsu to nie tylko kabelek ale i odpowiednia wbita
    konfiguracja w skaner, sądzę że są przepinane przez te klucze odpowiednio
    piny.
    Analiza płytki jest awykonalna bez rozebrania tego w mak i badaniu każdego
    połączenia miernikiem - 4 warstwy są na pewno. A na koniec i tak nie wiadomo
    co i jak jest przełaczane.

    Podejżewam, że tak dla jaj ten MAX nie siedzi, i jak jest RS232 to jest
    logika +/-15V, a jak Wedge to 5V.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez