  • 261. Data: 2015-11-23 18:12:15
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-23 o 17:30, atm pisze:
    > Spojrz na to inaczej: jesli Pszemol chcial robic flejma udalo mu sie to
    > idealnie. Co jakis czas podlewa tylko podpalki do grilla ;]

    Trzeba mu przyznać pełny profesjonalizm.
    Zupełnie jakby na tej grupie miał jakiś szczególny powód, motywację,
    wsparcie logistyczne przełożonych ;-)
    Na innych nie robi takiej furory i zachowuje się dość normalnie.

  • 262. Data: 2015-11-23 18:17:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-23 18:12, z wrote:

    > Trzeba mu przyznać pełny profesjonalizm.
    > Zupełnie jakby na tej grupie miał jakiś szczególny powód, motywację,
    > wsparcie logistyczne przełożonych ;-)
    > Na innych nie robi takiej furory i zachowuje się dość normalnie.

    Zobacz ile emocji i rumiencow przy tej dyspucie sie pojawilo.
    Wlasciwie trzeba byloby podziekowac za reanimacje warzywka w postaci
    grupy i zrobic zrzute na jakies sliczniusie etui na iPhone'a ;]

  • 263. Data: 2015-11-24 02:03:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nowe Androidy utrudniaja obsluge karty, wiec traci na znaczeniu ...

    W jaki sposób utrudniają tą obsługę?

  • 264. Data: 2015-11-24 02:04:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Ja się pytam gdzie są serwisy streamujące kontentem niemuzyczny
    > np. przemówienia, wykłady, książki, teatr.

    W internecie. Trzeba sobie poszukać, Marku.
    Ja swoje poszukałem i znalazłem, może i Tobie się uda?

  • 265. Data: 2015-11-24 02:09:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Spojrz na to inaczej: jesli Pszemol chcial robic flejma udalo mu sie to
    > idealnie. Co jakis czas podlewa tylko podpalki do grilla ;]

    Właściwie to ja tylko rzucam zapałkę do dużego suchego lasu...
    A potem to już samo się pali... ;-)

  • 266. Data: 2015-11-24 02:14:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Zobacz ile emocji i rumiencow przy tej dyspucie sie pojawilo.
    > Wlasciwie trzeba byloby podziekowac za reanimacje warzywka
    > w postaci grupy i zrobic zrzute na jakies sliczniusie etui na iPhone'a ;]

    Mój iPhone brzydzi się etuiów - lubi tylko nago :-)

  • 267. Data: 2015-11-24 07:40:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 02:09, Pszemol pisze:
    > Właściwie to ja tylko rzucam zapałkę do dużego suchego lasu...
    > A potem to już samo się pali... ;-)

    Nie bądź taki skromny. Do rzucania zapałki nie zatrudnia się takiego
    fachowca ;-)

  • 268. Data: 2015-11-24 09:34:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Nov 2015 19:04:44 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > W internecie. Trzeba sobie poszukać, Marku.
    > Ja swoje poszukałem i znalazłem, może i Tobie się uda?

    Kur.. co za mentalna ameba, czytaj ze zruzumieniem: streaming a nie
    pojedyncze pliki i to często kiepskiej jakości. Takich rzeczy nie ma
    w streamingu, takie rzeczy trzeba samemu z mediów zgrywać.

    --
    Marek

  • 269. Data: 2015-11-24 09:51:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Nov 2015 18:12:15 +0100, w
    <565348f0$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Na innych nie robi takiej furory i zachowuje się dość normalnie.

    Bo iphonizm jest jak islam :)

    Tak jak z Rosjanami, wszystko normalnie dopóki nie zejdziesz na politykę.

  • 270. Data: 2015-11-24 11:47:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Kur.. co za mentalna ameba, czytaj ze zruzumieniem: streaming a nie
    > pojedyncze pliki i to często kiepskiej jakości. Takich rzeczy nie ma w
    > streamingu, takie rzeczy trzeba samemu z mediów zgrywać.

    Ależ ja o streamingu mówiłem :-)