  • 211. Data: 2015-11-21 13:47:30
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:190lxhvovny74.10akjwcoaqwx6.dlg@40tude.net...

    > Jest to jakies rozwiazanie, ale czy chinskiemu badziewiowi
    > mozna zaufac :-)

    W jakim sensie "zaufać" ? Kabelek działa, a jeśli będzie mniej
    trwały niż oryginalny to co z tego - kupisz za rok nowy...
    Zresztą mówimy o kabelku do włożenia na zapas do kurtki,
    aby był w razie potrzeby, czyli do rzadkiego/sporadycznego
    używania - taki kabelek nawet jeśli dziadowski z Chin wytrzyma
    długo. Zresztą mówimy o kosztach porównywalnych z ceną bułki.

    > Latem nie nosze kurtki i tu jest problem :-)

    Mam nadzieję że lato spędzasz ciut inaczej niż oglądając TV na telefonie.
    Rower? Wycieczki w góry? Kajaki? Piłka? Spacer z dziewczyną na lody?

    > Teraz. Po procesie.

    w iPhone4 była wymienna. Po jakim procesie?

    > A widziales ile tych patentow bylo ?
    > Duzo producentow pomyslalo, tylko Apple zastosowal ...
    > ale dlaczego dopiero teraz ? :-)

    Jak to dopiero teraz? Ja taką magnetyczną wtyczkę mam w starym
    Macbooku z 2009 roku. A sądzę że i wtedy nie była to nowinka...

    > Pradu moze byc za malo.

    A... tu wchodzimy w następny temat: iPhone lepiej organizuje sobie
    pobór energii - dwurdzeniowy procek ewidentnie bierze mniej
    prądu niż 4- czy 7- rdzeniowy procek w Androidzie, który na dodatek
    przez te wszystkie Dalviki jest wolniejszy od tego 2-rdzeniowego w iPhone.
    I teraz producenci ukrywają tą energorzerność stosując większą baterię
    akumulatorów w telefonie, ALE - do ładowania tej baterii trzeba więcej
    pradu i już w czasie np. jazdy autem z chodzącą nawigacją brakuje
    limitu prądu z ładowarki aby podołać zadaniu uzupełniania ubytku
    prądu w baterii przy działającym smartfonie - a w przypadku iPhone
    prądu z ładowarki jest wbród i starcza i na pracę telefonu i na ładowanie.

    > A np jade samochodem, ladowarke do telefonu mam,
    > a do laptopa nie mam

    To sobie kup i do laptopa. W czym problem?

  • 212. Data: 2015-11-21 13:48:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message
> [...]
    a.pl...

    > I wystarczało, ale programiści tera tak nie umiejo.

    Umieją, tylko im się za to nie płaci ani tego nie promuje.

  • 213. Data: 2015-11-21 13:48:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zaryzykuję, że przydałaby się takowa nabywcy nowego iPhone'a
    > z 16 GB pamięci, który nagle zapragnął wykorzystać ficzer
    > kręcenia filmów 4k.

    To ma dwie opcje: kręcić te filmy do chmury albo wymienić
    iPhone na inny model, z większą pamięcią. Od czego eBay?

  • 214. Data: 2015-11-21 16:34:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    e-ipad-scam-fake-auction-site-facebook-3608522/>

    > To, że "nie potrafię" to wytwór Twojej wyobraźni.

    nie potrafisz. bijesz pianę zamiast odpowiedzieć i uzasadnić swoje
    własne zdanie.

    > Ja tylko zachęcam abyś sam wyszukał listę produktów
    > konkurencyjnych do facebookowych jakie Apple promuje.
    > Jak sam wyszukasz to Ci wiedza w głowie dłużej zostanie.
    > Jak ja wyszukam to nawet nie popatrzysz...

    ja mam szukać tego co ty sobie wymyśliłeś?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 215. Data: 2015-11-21 16:47:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message

    a.pl...

    >Umieją, tylko im się za to nie płaci ani tego nie promuje.

    Pretensje miej do filmowców, a nie programistów.

  • 216. Data: 2015-11-21 16:50:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message

    >To ma dwie opcje: kręcić te filmy do chmury albo wymienić
    >iPhone na inny model, z większą pamięcią. Od czego eBay?

    Proste - ech ci tempi useży nie rozómiejoncy filozofii do prawdziwego
    emejzin.

  • 217. Data: 2015-11-21 16:52:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Bo z tego co ja się orientuję, to dla prawdziwych
    >nowicjuszy smartfonowych właśnie iPhone jest dużo łatwiejszy w obsłudze.

    Z tego co ja się orientuję, to dla prawdziwych nowicjuszy smartfonowych
    właśnie iPhone jest dużo trudniejszy w obsłudze.

  • 218. Data: 2015-11-21 19:42:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n2q2u4$tqg$1@dont-email.me...

    e-ipad-scam-fake-auction-site-facebook-3608522/>

    > nie potrafisz. bijesz pianę zamiast odpowiedzieć i uzasadnić swoje
    > własne zdanie.

    > ja mam szukać tego co ty sobie wymyśliłeś?

    Nic nie musisz szukać. Możesz pozostać ignorantem który
    nie widzi jak bardzo Apple upodabnia się do Facebooka
    w swojej ofercie i swoim śledzeniu użytkownika w komercyjnych
    celach oczywiście.

  • 219. Data: 2015-11-21 19:58:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Nic nie musisz szukać. Możesz pozostać ignorantem który
    > nie widzi jak bardzo Apple upodabnia się do Facebooka
    > w swojej ofercie i swoim śledzeniu użytkownika w komercyjnych
    > celach oczywiście.

    śledzenie uzytkowników jest konkurencyjną ofertą Apple?
    bardzo nowatorskie podejście przedstawiasz.

    Czy może jednak nie potrafisz w żaden sposób uzasadniać swoich
    wypowiedzi? Co mnie zupełnie nie dziwi.

  • 220. Data: 2015-11-21 20:10:12
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 21.11.2015 o 13:48, Pszemol pisze:
    > "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message

    > To ma dwie opcje: kręcić te filmy do chmury

    Zanim wyślesz filmik do chmury, musi on być choć na chwilę
    zapisany lokalnie. Mylę się?

    > albo wymienić
    > iPhone na inny model, z większą pamięcią. Od czego eBay?

    Może się łatwo okazać, że i 64 GB będzie mało. Co wtedy,
    znowu eBay? Nie piszę wyłącznie o iPhone'ach. Przy takich
    możliwościach multimedialnych, jakie oferują współczesne
    smartfony, ograniczanie pamięci to kompletny bezsens. Chmura
    na wyjazdach, zwłaszcza zagranicznych, sprawdza się kiepsko.