  • Data: 2015-11-18 14:11:24
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:564c41fa$0$660$65785112@news.neostrada.pl...

    > He he he :-)
    >
    > Muszą za to ciągle wracać na górę drzewa rozpoczynać od początku
    > zamiast nacisnąć cofnij i wyjść z miejsca o jeden poziom wyżej.
    > Czasem robi się to celowo a czasem żeby odwołać coś czego się nie chciało
    > kliknąć. Mimo genialności ekranu ajfona ;-) zdarza się jednak coś tapnąć
    > źle bo on z zasady jest mniej precyzyjny w użytkowaniu.

    Mniej precyzyjny w działaniu? Ty, może Twój iPhone jest zepsuty?
    A ruch taki że klikasz guzikiem Home szybko dwa razy i pokazują
    Ci się aktualnie otwarte aplikacje i ta ostatnio używana jest zawsze
    blisko to znasz? Możesz wtedy bardzi szybko przełączać się między
    nimi, bez potrzeby systemowego guzika cofnij...

    > Przypomnę że Android i WP mają przycisk Home.
    > Znaczy wybór jest większy nie tylko jedynie słuszna droga

    I dlatego użytkownicy Androida których znam nic o guziku Home
    nie wiedzą - używają jak zaczarowani guzika Cofnij po 1000 razy
    nierwowym ruchem, 990 razy za dużo :-)

    > Dlaczego wszystkie przeglądarki internetowe posiadają taki
    > przycisk a Apple się uparło

    Safari, przeglądarka internetowa, też ma taki guzik.
    Ale telefon nie jest internetem :-) Nie ma w iOS niepotrzebnych guzików.

    > Dodam jeszcze fakt że przycisk jest fizyczny a nie dotykowy co zakrawa na
    > jakieś przedpotopowe archaiczne rozwiązanie :-)

    O ile się orientuję w archaiźmie, to własnie fizyczne przyciski są
    archaizmem jeśli chodzi o telefony i smartfony :-)
    A co do fizyczności guzików to też mam wątpliwości - na moim
    tablecie 7" od Asusa fizyczne guziki są tylko do włączania go
    i do regulacji głośności - te trzy guziki Androidowe są symulowane
    na ekranie dotykowym, zabierając na to cały pasek ekranu...

    > Wiem... Teraz będziesz udowadniał że brak czegoś, ułomność nieintuicyjność
    > w porównaniu do milionów urządzeń, które
    > ewoluowały latami i w których "wstecz" jest jak najbardziej
    > oczywistą funkcjonalnością, jest cechą geniuszu
    >
    > Daj już sobie spokój i nie zawracaj Wisły kijem :-)

    Sprawdź w słowniku znaczenie słowa archaizm, bo Twój wyskok
    z guzikami dotykowymi w roli archaizmu był bardzo groteskowy.