  • Data: 2015-11-17 11:02:45
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-16 17:35, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Ubija ją w sensie wizualnym - znika ona z GUI.
    > To jest jednak tylko sugestią dla osa że może agresywniej używać
    > zasobów przydzielonych dla tej aplikacji, jak zajdzie taka potrzeba.
    > Fizycznie os nie usuwa tej aplikacji ani nie zwalnia zasobów gdy
    > usuniesz kartę aplikacji z Task Managera/GUI.

    Pszemol, sprawdzales to osobiscie? Przed chwila zrobilem test:
    zainstalowalem Task Managera
    https://play.google.com/store/apps/details?id=de.hp.
    taskmanager
    Odpalilem Opere, pojawila sie w powyzszej aplikacji; po jej wysunieciu
    zniknela z aktywnych aplikacji a ponowne uruchomienie Opery bylo
    faktycznym uruchomieniem a nie przywroceniem odpalonego programu.
    Podobnie nawigacja, dodatkowo uruchamia GPS. Po wysunieciu karty
    nawigacji znika ona z Task Managera i podobnie znika migajaca ikonka
    GPS. Nie wiem skad to zalozenie, ze te aplikacje nie sa ubiajane.

    > Trend dużych ekranów trochę pomógł, bo jest więcej miejsca na
    > większą baterię - o ile oczywiście nie trzeba dać 4-rdzeniowego
    > lub 8-rdzeniowego procesora aby puszczać w ruch 15 Dalvików :-)

    W iPhone faktycznie jest to piekne, ze niezaleznie od wielkosci ekranu
    pracuje on jednakowo krotko.