  • Data: 2015-11-15 13:47:07
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5647c245$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nawet przyjmujac pszemolowy punkt widzenia, ze iOS jest
    > objawieniem niezwyklym to caly ekosystem zamyka sie w dwoch aktualnych
    > urzadzeniach, ktore sa metro-cacuszkami nie oferujac
    > wielu ficzerow dostepnych w konkurencyjnych ekosystemach.

    Chcesz telefony bardziej męskie, w kolorze wojskowego moro? :-)
    Jakich ficzerów nie oferując? Odbiornika FM-radio???

    > Wg mnie juz od dluzszego czasu pogon za dodatkowa moca obliczeniowa jest
    > bez sensu. Zdecydowanie wolalbym prace nad wydluzeniem czasu pracy czy
    > lepsza czytelnoscia ekranu w mocno naslonecznionych miejscach.

    Jedno drugiemu nie przeszkadza - można wydłużać czas pracy
    i jakość/czytelność ekranu w nasłonecznionych miejscach.

    Swoją drogą ja nie narzekam na tą czytelność w iPhone4.
    Twierdzisz, że ją popsuł Apple w następnych generacjach iPhone?
    Bo to, że popsuł czas pracy na jednym ladowaniu baterii to się
    zgodzę - pod iOS7 iPhone4 pracuje ciut krócej niż pracował pod iOS6.

    > Jak dla mnie przelomem jest ostatnia propozycja Motoroli
    > w zakresie wzmocnienia ekranu. Droptesty traca jakikolwiek sens.

    No chyba że te z tarasów widokowych Statuły Wolności
    lub Eifel Tower :-)

    > Mam nadzieje, ze inni producenci podlapia ten trend.

    Ja też :-)

    > Dobra sprawa jest tez rozwijanie jakosci foto, zreszta widac
    > to po tym jak kompakty mocno poszly w odstawke i trend sie nasila.

    Ktoś jeszcze kompakty kupuje?
    Chyba tylko te z wbudowanym GSM :-)