  • Data: 2015-11-15 14:11:45
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-15 13:47, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > Chcesz telefony bardziej męskie, w kolorze wojskowego moro? :-)
    > Jakich ficzerów nie oferując? Odbiornika FM-radio???

    Wodoszczelnosc / upadkoodpornosc / dowolny kolor i material / slot kart
    pamieci lub jego brak / wymienna bateria lub wbudowana / glosniki stereo
    na froncie itd A i radio byc moze ktos do tej kolekcji dorzuci, ja z
    niego nigdy nie korzystalem; jest tez pilot uniwersalny w moim LG.

    > Jedno drugiemu nie przeszkadza - można wydłużać czas pracy
    > i jakość/czytelność ekranu w nasłonecznionych miejscach.

    A prosze bardzo - jestem za.

    > Swoją drogą ja nie narzekam na tą czytelność w iPhone4.
    > Twierdzisz, że ją popsuł Apple w następnych generacjach iPhone?
    > Bo to, że popsuł czas pracy na jednym ladowaniu baterii to się
    > zgodzę - pod iOS7 iPhone4 pracuje ciut krócej niż pracował pod iOS6.

    Apple startuje w wyscigu, w ktorym sam sobie umiescil poprzeczke i bije
    brawo: najcienszy telefon swiata ;\ Po co oni tak odchudzaja tego
    iPhone'a? Zobacz ile ludzi placze w sieci z powodu malej pojemnosci baterii.

    > No chyba że te z tarasów widokowych Statuły Wolności
    > lub Eifel Tower :-)

    Gosc zrzucal ta Motke z 1 czy 2 pietra. Wyswietlacz prztrwal ale
    wysiadla elektronika lub bateria.