  • Data: 2009-10-17 03:33:37
    Temat: Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5
    Od: vDon <v...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Animka wrote:
    > Mam zapytanie na temat tej obudowy:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=751708936&msg=T
    w%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

    > Napisane jest, że:
    > "Wykonana z wysokiej jakości aluminium idealnie odprowadzającego ciepło
    > Wewnątrz, od spodu obudowy znajduje się system kanalików wentylacyjnych
    > wspomagających odprowadzanie ciepła"
    >
    > Nie widzę w tej obudowie żadnych kanalików ani dziurek (oprócz tych do
    > wtyczek) i boję się, żeby jakiegoś pożaru nie było.

    Spróbuj zapuścić monitoring temperatury SMART, najlepiej programem
    radzącym sobie z dyskami na USB np. windowsowy CrystalDiskInfo. Przy
    odrobinie szczęścia (i w miarę współczesnym dysku) powinno dać radę.
    Jeśli temperatury nie będą przekraczać 50 stopni możesz spać spokojnie.

    > Przednia część obudowy z kablami i taśmą się nie trzyma obudowy (nie
    > zamyka), więc musiałam ją przykleić naokoło plastrem. Nie wiem czy tak
    > to wszystko może być :-(

    Niedawno skręcałem klona tej obudowy (sądząc po fotkach), tyle że wersji
    obsługującej zarówno dyski ATA jak i SATA. W komplecie powinny być z
    tego co pamiętam 4 śrubki mocujące dysk (większe) jak i 4 mniejsze (2
    mocujące plastikową tylną zaślepkę + 2 do plastikowego frontu z
    wyjściami i włącznikiem). Jeśli wspomniany front ma dwa wystające
    wypusty zachodzące na aluminiowy korpus (po każdej stronie) to pewnie ta
    sama konstrukcja. Wtedy jeśli nie dostałaś do nich śrub - wykłócaj się
    ze sprzedawcą.