  • Data: 2009-10-17 15:54:29
    Temat: Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Kosmowski pisze:

    > Do prundu jest podłączony przez zasilacz. USB nie daje takiego zasilania.

    No tak. Zapomniałam.

    > Firewire może dać i to jest sensowny pomysł.

    Mam Firewire, ale nie wiem które to gniazdko i nie wiem czy cos do niego
    mam podłączone.
    Do czego wykorzystać to firewire?
    W sumie mam takie:
    Złącza zewn. 4xUSB 2.0, 2xPS2, 1xRJ45, 6xAudio, FireWire, VGA
    Czytnik kart 9-in-1 i inne czytniki.
    Kontroler FireWire

    Szkoda mi tylko, że nie ma DVI :-(

    > A jeżeli chodzi o obawę o pożar to Kiniu przesadza ponieważ pewnie ma po domu
    > upchane kilka nawet gorszych zasilaczy (jak większość ludzi - tak
    > przypuszczam), a jeszcze się nie zjarało...

    Pewnie masz rację :-)
    Jarania to bym się bała. Zasilacza od tej obudowy to nie musiałabym
    opłakiwać, bo komplet niedrogi-27 zł i mimo wszystko myślę, że całkiem
    niezły jak na tą cenę.

    --
    animka