  • Data: 2010-05-11 19:29:28
    Temat: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:
    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Umiemy go w czysty dla środowiska sposób produkować.
    > Choćby za pomocą wiatraków.

    Nie umiemy - energia z wiatraków jest dużo droższa niż energia ze
    spalania paliw kopalnych. Do tego odbiorca energii nie ucieszy się na
    wieść że dziś wieczór siedzi po ciemku, bo od jakiegoś czasu słabo wieje.

    Do tego wpływ na środowisko takich farm jest ogromny.
    Zajmowane przez elektrownie tereny to ogromne połacie wyłączone z
    możliwości zamieszkania i z bardzo ograniczonym zastosowaniem w inny
    sposób.
    Przy farmie wiatrowej, to elektrownia węglowa wygląda jak mała
    działeczka z malutką hałdą nieopodal.

    I pamiętaj że cały ten teren na elektrownie wiatrową trzeba kupić, a za
    to wszystko zapłacą odbiorcy energii.