-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
Date: Tue, 11 May 2010 06:22:01 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <h...@p...onet.pl>
<a...@e...googlegroups.com>
<h...@p...onet.pl>
<c...@1...googlegroups.com>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-240-139.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1273580166 12759 76.223.240.139 (11 May 2010 12:16:06 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 May 2010 12:16:06 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <c...@1...googlegroups.com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2279060
[ ukryj nagłówki ]"JD" <j...@g...com> wrote in message
news:cdb2d3bc-a747-4000-b61b-3bd49fa8c1df@11g2000prv
.googlegroups.com...
> Silnik synchroniczny ma (z grubsza) *staly* moment obrotowy w zakresie
> obrotow od 0 do "kolanka" nieco ponizej obrotow maks. Moc to moment x
> predkosc katowa wiec w takim silniku rosnie ona *proporcjonalnie* do
> obrotow i osiaga maksimum gdzies w okolicach "kolanka" charakterystyki
> momentu.
>
> Przy jednym przelozeniu obroty silnika przekladaja sie bezposrednio na
> predkosc pojazdu - stad wniosek jak powyzej.
>
> Fakt, silnik synchroniczny jest lepszy od silnika spalinowego (i stad
> pewnie pokusa by zaoszczedzic $500 na skrzyni biegow) ale gorszy od
> zestawu "silnik(dowolny)+skrzynia biegow", ktory to ma moment
> *odwrotnie proporcjonalny* do predkosci pojazdu.
OK.
>> > Co do ceny - jesli lapiesz sie na dofinansowanie to bierz.
>>
>> Nie, dziękuję. Mam już dwa auta benzynowe.
>
> To po co pytasz?
Gdzie i o co ja się Twoim zdaniem pytam?
Ja się pytam co sądzicie o pomyśle auta elektrycznego jako takiego,
a nie w sensie "chce kupić auto, co myślicie o tym: xxx"...
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.10 19:28 Robert Rędziak
- 11.05.10 19:29 Tomasz Pyra
- 11.05.10 19:33 Robert Rędziak
- 11.05.10 19:39 Robert Rędziak
- 11.05.10 20:23 DoQ
- 11.05.10 21:07 Jarek
- 11.05.10 22:59 Jaroslaw Berezowski
- 12.05.10 00:59 Adam Płaszczyca
- 12.05.10 01:01 Adam Płaszczyca
- 12.05.10 01:03 Adam Płaszczyca
- 12.05.10 08:38 Krzysiek Kielczewski
- 12.05.10 08:37 Krzysiek Kielczewski
- 12.05.10 08:58 Krzysiek Kielczewski
- 12.05.10 08:57 Krzysiek Kielczewski
- 12.05.10 09:08 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=