  • Data: 2009-02-27 03:02:59
    Temat: Re: W każdym kraju znajdzie się jakiś cieć
    Od: jakuboff <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > I to pokazuje głębokośc absurdu.
    > Poziom bezmyślności sięga dna (to już nie do Ciebie, tak "ogólnie").
    > Typowa "wojskowa tresura" - nie robić zdjęć. Bo nie.
    > Rekrut ma słuchać a nie myśleć ;>

    Masz 100% racji!
    Patrzę tylko na całą sprawę z perspektywy tego gościa i pod kątem
    konsekwencji tego co się zdarzyło. Dla mnie to po prostu prowokator.
    Wiedział gdzie wchodzi, wiedział, że się przyczepią, nie chciał skasować
    zdjęć (a nie sądzę, że na karcie miał zdjęcie życia), i wreszcie
    poskarżył się w telewizji. To trochę tak jak bezczelne robienie zdjęć
    policji czy ochronie w tym powracającym jak bumerang centrum handlowym.
    Szukanie zaczepki :) Dlatego reakcja była jaka była. Turyści też pewnie
    klepią zdjęcia gdzie się da (na stacjach również), ale czasem lepiej się
    z tym nie afiszować i wyciągnąć aparat jak się ten tytułowy cieć odwróci
    plecami. On się będzie lepiej czuł, bo udaje, że nie widzi, przez co nie
    będzie brał odpowiedzialności, jak coś się złego tego dnia stanie.
    Przepis to przepis; być może zbyt prewencyjnie i na wyrost zastosowany,
    ale jest po to, żeby w przypadku następnej bomby lub innego pana w
    turbanie nikt nie powiedział, że nic nie zrobiono. Dalej to już
    spychologia odpowiedzialności. Wiem, że to ignorancja i hipokryzja, ale
    wszystko po to byśmy się pozornie czuli bezpieczniej :) A kto naprawdę
    będzie chciał zrobić zdjęcie ciuchci (nie tak jak ten pan, który chciał
    zaistnieć w telewizji), ten zrobi. Póki co, zakazu wnoszenia plecaka
    pełnego optyki nie ma. Przy bramce sprawdzą tylko, czy nie ma w nim bomby :)