  • Data: 2009-02-27 08:59:46
    Temat: Re: W każdym kraju znajdzie się jakiś cieć
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jakuboff pisze:

    > To tylko symbol. Skoro nie ma już zamachów, no to nie wiem czym
    > oficjalnie umotywowany jest zakaz fotografowania. Wydawało mi się to
    > jedynym wytłumaczeniem, choćby było głupie. Może w takim razie
    > nieoficjalnie chodzi o syf i szczury, które psułyby wizerunek miasta na
    > fotografiach. Ale czego szukają w takim razie w plecakach i torbach jak
    > jest podniesiony alert bezpieczeństwa w mieście?

    Szukają pracy. Te wszystkie zabezpieczenia i dym z tym związany to jest
    olbrzymia kupa kasy. Sam pracowałem w firmie, która wypłynęła szeroko
    dopiero po wejściu na rynek kontroli budżetówki (głównie pojazdów).

    To szukanie terrorysty jest śmieszne jak szukanie wroga ludu w
    radzieckiej Rosji. Że niby musi być Arab, że jak ma plecak to z bombą i
    że mu z oczu źle patrzy. Baja dla dzieci (albo rzeczywiście, nastawianie
    się na terrorystę - idiotę).
    Każdy troszkę myślący człowiek szybko wymyśli metody masowego szkodzenia
    w sposób nijak nie podobny do powtarzanych stereotypów.

    > A kto to zrobił?

    Bankowe ludki stojące na samej górze. Z tydzień temu był jeden konkret w
    rzeczypospolitej, nie mogę znaleźć linka ale jak ktoś siedzi w takich
    tematach to widzi.

    >I czemu nie można oddać?

    Bo nie mamy własnych banków :)

    --