  • 71. Data: 2011-10-24 14:32:04
    Temat: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j80lsl$884$2@news.onet.pl...

    > Oj daleko poszedles z ta analogia...
    > Wiesz niektorzy sa tak bogaci, ze pala w piecu diamentami, znaczy sie
    > weglem. Aaaa, to to samo ;]
    > Pogooglaj poliweglan, duzo tego i w dosc roznych formach wystepuje.

    Pogooglałem i mi wyszło że się łatwo rysuje.
    A tobie co wyszło?

  • 72. Data: 2011-10-24 14:44:43
    Od: atm <...@v...pl>

    > Pogooglałem i mi wyszło że się łatwo rysuje.
    > A tobie co wyszło?

    Szczerze? Nie chce mi sie szukac a i temat niezbyt mnie interesuje :]
    iP4 sie tlucze i rysuje, SGS swieci sie jak psu jajka itd
    Poki co wszystkie te urzadzenia w taki lub inny sposob sa kulawe i zeby
    to sprawa szla tylko o kolor czy material obudowy.
    Poliweglan w N9 nie bedzie mial kiedy sie porysowac bo Elop po partii
    urzadzen do Kazachstanu pewnie zamknie linie i bedzie po temacie.

  • 73. Data: 2011-10-24 15:29:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Poliweglan w N9 nie bedzie mial kiedy sie porysowac bo Elop po partii
    > urzadzen do Kazachstanu pewnie zamknie linie i bedzie po temacie.

    Hmm, byloby dziwne dopiero co w TV ruszyla calkiem spora kampania reklamowa.

  • 74. Data: 2011-10-24 15:42:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j83tks$ct7$1@news.onet.pl...

    > Szczerze? Nie chce mi sie szukac a i temat niezbyt mnie interesuje :]

    To zabrzmiało trochę dziwnie - mnie do googla wysyłasz
    jako próba argumentacji że za daleko z analogią poszedłem
    a sam googla nie odwiedziłeś i wiesz o poliwęglanie mniej
    ode mnie?

    > iP4 sie tlucze i rysuje, SGS swieci sie jak psu jajka itd
    > Poki co wszystkie te urzadzenia w taki lub inny sposob sa kulawe i zeby to
    > sprawa szla tylko o kolor czy material obudowy.

    No właśnie nie - mój iPhone4 wymieniony prawie po roku używania
    na gwarancji ze względu na guzik Home nie miał ani jednej rysy.
    A kładę go na biurku, noszę w kieszeni, parę razy mi wypadł na podłogę...
    Staram sie oczywiście nie nosić go w kieszeni z pękiem kluczy, ale
    nie dmucham i chucham na niego jak na swoje płyty CD/DVD które
    po paru miesiącach używania mają potworną kolekcję rys...

    > Poliweglan w N9 nie bedzie mial kiedy sie porysowac bo Elop po partii
    > urzadzen do Kazachstanu pewnie zamknie linie i bedzie po temacie.

    A ja myślę że N9 na razie testuje się w Kazachstanie i Polsce aby
    go wypuścić za miesiąc już z systemem Windows Mobile w USA :-)

  • 75. Data: 2011-10-24 15:57:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-24 17:42, Pszemol wrote:

    > To zabrzmiało trochę dziwnie - mnie do googla wysyłasz
    > jako próba argumentacji że za daleko z analogią poszedłem
    > a sam googla nie odwiedziłeś i wiesz o poliwęglanie mniej
    > ode mnie?

    ZOstaniesz ekspertem do spraw poliweglanu w wydziale Nokia/N9 ;]
    Wybacz, dzsisaj stracilem caly zapal do palowania sie o komorki,
    mam full roboty, jesli chcesz to przyznam Ci racje ;]

> [...]
    > nie dmucham i chucham na niego jak na swoje płyty CD/DVD które
    > po paru miesiącach używania mają potworną kolekcję rys...

    Zwroc uwage, ze N9 jest matowy wiec rysy nie beda tak sie rzucac w oczy.
    Mialem blyszczacego jak psa jajka SGS i nawet po dluzszym czasie
    uzytkowania nie mial jakos specjalnie duzo rys. Co ciekawe szybka
    aparatu za to kilka wylapala.

    Znajomy normalnie korzysta z iP4, nie nosi w prezerwatywce i sam nie wie
    kiedy pojawila sie sliczna rysa na frontowym panelu

    > A ja myślę że N9 na razie testuje się w Kazachstanie i Polsce aby
    > go wypuścić za miesiąc już z systemem Windows Mobile w USA :-)

    Tak, to prawda, dadza chyba to samo lub bardzo zblizone body, WP i nazwa
    to Searay.
    http://komorkomania.pl/2011/10/04/nokia-searay-znamy
    -wyglad-i-specyfikacje

  • 76. Data: 2011-10-24 16:15:31
    Od: atm <...@v...pl>

    > Hmm, byloby dziwne dopiero co w TV ruszyla calkiem spora kampania
    > reklamowa.

    http://hothardware.com/News/Elop-Says-No-Way-To-Poss
    ible-MeeGo-Comeback-Despite-N9-Awesomeness/
    Swoja droga to on sam nie wie czego chce od dosc dawna

  • 77. Data: 2011-10-24 17:04:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > http://hothardware.com/News/Elop-Says-No-Way-To-Poss
    ible-MeeGo-Comeback-Despite-N9-Awesomeness/
    > Swoja droga to on sam nie wie czego chce od dosc dawna

    Jest tam cos napisane, ze przestaja produkowac n9?

  • 78. Data: 2011-10-24 18:04:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a...@N...gazeta.pl>,
    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:

    > Dnia Fri, 21 Oct 2011 14:48:55 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    > naskrobaĹ? przy sĹ?oiku:
    > $399
    > wersjÄ? 4
    > 3GS, kt?łry
    >
    > No c?łĹź, trzeba opr?łĹźniaÄ? magazyny...

    > Steva 6.

    > Po prostu gdyby nie wypuĹ?cili nic nowego to rynek by o nich zapomniaĹ?.
    > WypuĹ?cili wiÄ?c wersjÄ? '4 ass' i teraz robiÄ? duĹźo szumu by na siĹ?Ä?
    > udowodniÄ? wielkopomne znaczenie Siri.

    O, Qrde.
    Masz czytnik do dupy.

    TA

  • 79. Data: 2011-10-24 18:07:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4ea328d8$0$8444$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Tak, tak. Pamietam jak zwolennicy makowek opowiadali jaki to Intel jest dpo
    > dupy - do memntu... wiadomo jakiego.

    E, mogli sobie mowic. Ty tez mozesz sobie mowic.
    Byly czasy kidy PPC byl duzo wydajniejszy niz jakikolwiek Intel.

    TA

  • 80. Data: 2011-10-24 18:12:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-24 19:04, Ghost wrote:

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    ible-MeeGo-Comeback-Despite-N9-Awesomeness/

    > Jest tam cos napisane, ze przestaja produkowac n9?

    Nie, podobnie jak i w tym:
    http://www.guardian.co.uk/technology/2011/sep/28/nok
    ia-n9-last-of-line
    Chyba jednak nie musza tego mowic jak krowie na rowie w swietle tego jak
    Nokia ostatnio sie zachowuje?