  • 41. Data: 2011-10-22 20:34:27
    Temat: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:j7ugoc.6fk.0@poczta.onet.pl...

    > Natomiast iOS się rozrasta i stanowi żywą i ciekawą alternatywę dla
    > zabałaganionego Androida czy przestarzałego i odgrzewanego WinMobile.

    Tak, tak. Pamietam jak zwolennicy makowek opowiadali jaki to Intel jest dpo
    dupy - do memntu... wiadomo jakiego.

  • 42. Data: 2011-10-22 20:36:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > jest że Siri to hit i niczego nie trzeba na siłę robić, zwłaszcza szumu.

    Zdaniem niektórych, pomyliłeś się o jedną literkę

    http://shitsirisays.com/

  • 43. Data: 2011-10-22 20:41:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Znaczenie nie tkwi w pudełku. Znaczenie w tkwi w upodabnianiu się do
    > lidera. W momencie gdy Nokia oficjalnie zaczęła gonić lidera nawet

    Gdybym nie wiedzial, ze dla pszemola ajfon jest liderem, w zyciu nie
    domyslibym sie, ze jego zdaniem n9 jest w jakikolwiek pododna no ajfona.
    Ciekawe, ze atm nie zauwazyl tego kitu.

    > Zależy co znaczy "lepiej". Bo moim zdaniem taki plastik po 2
    > miesiącach używania, rysowania i gromadzenia się brudu
    > w licznych rysach będzie dawał wrażenie jakby krowie z geby
    > telefon wypadł lub z innego otworu, po przejściu przez 4 żołądki...

    Sprawdzic, czy ip5 nie bedzie z poliweglanu i przypomniec pszemolowi.

  • 44. Data: 2011-10-22 20:52:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-22 22:41, Ghost wrote:

    > Gdybym nie wiedzial, ze dla pszemola ajfon jest liderem, w zyciu nie
    > domyslibym sie, ze jego zdaniem n9 jest w jakikolwiek pododna no ajfona.
    > Ciekawe, ze atm nie zauwazyl tego kitu.

    Odnosnie pudelka - nie wiem i nie wnikam. Nie chce mi sie szuakac i
    porownywac. W tym miejscu dyskusji akurat o pudelku byla mowa.

    Jesli zas chodzi o telefon: jestem zdania, ze Apple uksztaltowal ten
    trend. Urzadzenia, ktore byly wczesniej byc moze posiadaly elementy iP
    ale nigdy nie przebily sie na tyle, zeby wytworzyc taka potrzebe
    nasladowania u innych producentow. Nokia przez dlugi czas prezyla sie,
    zeby stworzyc iP killera, chocby 5800 czy N8. Do chwili obecnej slabo to
    wychodzilo. Teraz stworzyli N9 i od razu chca to urzadzenie poslac do
    piachu...

    > Sprawdzic, czy ip5 nie bedzie z poliweglanu i przypomniec pszemolowi.

    :] Spokojnie, internet wszystko pamieta prawie jak kobieta:
    http://www.youtube.com/watch?v=aZBhyPiyeOs&feature=p
    layer_embedded
    Sporo mialem juz urzadzen z tworzywa i w zadnym nie zauwazylem efektow
    opisanych przez Pszemola, fakt ze nie pracuje w warsztacie czy na
    budowie. Co wiecej ten poliweglan jest barwiony wiec nie bedzie
    wycierania naroznikow jak to bylwalo chocby w ipaq'ach

  • 45. Data: 2011-10-22 21:02:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-22 22:41, Ghost wrote:

    > Gdybym nie wiedzial, ze dla pszemola ajfon jest liderem, w zyciu nie
    > domyslibym sie, ze jego zdaniem n9 jest w jakikolwiek pododna no ajfona.
    > Ciekawe, ze atm nie zauwazyl tego kitu.

    Mow co chcesz ale Pszemol ma racje:
    http://usingwindowshomeserver.com/2011/10/14/unboxin
    g-the-apple-iphone-4s/

    http://www.gmanews.tv/story/235529/technology/review
    -nokia-n9-unboxing

    Tak, jest oczywiscie pytanie czy ktos czasem wczesniej nie wymyslil
    takiego pudelka...

  • 46. Data: 2011-10-22 21:10:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    -nokia-n9-unboxing

    > Tak, jest oczywiscie pytanie czy ktos czasem wczesniej nie wymyslil

    No chyba Cie poje...lo.

  • 47. Data: 2011-10-22 21:22:30
    Od: atm <...@v...pl>

    ?

  • 48. Data: 2011-10-22 22:49:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > ?

    Nie no nie mam sily.

  • 49. Data: 2011-10-23 03:02:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@b...org> wrote in message
    k...@n...onet.pl...

    > Zdaniem niektórych, pomyliłeś się o jedną literkę
    >
    > http://shitsirisays.com/

    Tak? Przykłady dane na tej stronie raczej tego nie dowodzą :-)

    BTW - Cale to gadanie o Siri spowodowalo, ze postanowilem oswoic
    swojego glosowego asystenta (asystentke?) w samochodzie Acura.
    Sparowalem telefon przez bt, utowrzylem liste kontaktow
    i nagralem ich imiona... To dopiero byla katorga, ale jakos
    to dziala: trzy powtorki i wreszcie asystentka zrozumiala
    do kogo chcialem zadzwonic. Auto z 2007 roku, projekt pewnie
    z 2004 bo wtedy zaczeli robic ten styl nadwozia... Tragedia.
    Acura porownuje dzwiek imiona z nagrana jego probka - nie ma
    mowy o rozpoznawaniu slow, wyrazow czy liter - sa klopoty
    nawet z rozpoznawaniem numerow telefonow, trzeba podawac
    cyfra po cyfrze. Mam nadzieje, ze Siri dziala duzo lepiej :-)

  • 50. Data: 2011-10-23 03:14:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j7v66a$aon$1@news.onet.pl...

    > Podobnie jak z Siri powstrzymam sie ze spekulacjami do czasu
    > gdy telefon zostanie dobrze przetestowany w praniu.

    Pierwszy raz masz w życiu do czynienia z czymś plastikowym?

    > Mam calkowicie przeciwne zdanie. 3.5" w N8 to zbyt malo na przyjemne
    > internetowanie, klawiatura jest zbyt mala zeby precyzyjnie pisac. Czytanie
    > ksiazek to tez kompromis miedzy wielkoscia czcionki a iloscia tresci na
    > stronie. Mialem Defy z ekranem 3.7 - ta niewielka roznica w liczbach daje
    > calkiem sporo w ergonomi. 4" w SGS bylby optymalny gdyby Samsung zamiast
    > odchudzac telefon zmniejszyl jego szerokosc i wysokosc jak to bylo w Defy.

    W N8 masz 360 x 640 Pixele. W iPhone4 masz 640 x 960.
    I tu jest zasadnicza różnica: 3.5" tu to nie to samo co 3.5" tam.

    > Pamietalem, ze gdzies widzialem backup w Symbianie... Dosc dlugo szukalem
    > tego ficzera az w koncu odnalazlem w....Menedzerze Plikow.
    > Przeciez to oczywiste ;]

    Wszystko jest już oczywiste jak używasz telefonu 10 lat
    w różnych inkarnacjach tego samego systemu operacyjnego :-)
    Ja miałem pecha bo z nokią nie miałem wcześniej do czynienia
    i potworka doświadczyłem dopiero po przesiadce z innych
    nowocześniejszych telefonów, w tym po doświadczeniu z WM6.5
    i z iPhone4. Przesiadka do 5630 była jak z mercedesa do syrenki.

    > Nie wiem czy w obecnej wersji systemu masz ficzer zwiazany z alarmem
    > zwiazanym z konkretnym miejscem. Ciekaw jestem jak to sie sprawdza w
    > praktyce.

    Acha, tak, czytałem o tym - fajny ficzerek. Możesz ustawić że jak
    będziesz przejeżdżał koło pralni to ma Ci przypomnieć aby
    odebrać spodnie... :-) Potrzebowałbym coś więcej aby się przesiąść.