  • 51. Data: 2011-10-23 03:18:24
    Temat: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j7vaf0$ron$1@news.onet.pl...
    > :] Spokojnie, internet wszystko pamieta prawie jak kobieta:
    > http://www.youtube.com/watch?v=aZBhyPiyeOs&feature=p
    layer_embedded
    > Sporo mialem juz urzadzen z tworzywa i w zadnym nie zauwazylem efektow
    > opisanych przez Pszemola, fakt ze nie pracuje w warsztacie czy na budowie.
    > Co wiecej ten poliweglan jest barwiony wiec nie bedzie wycierania
    > naroznikow jak to bylwalo chocby w ipaq'ach

    Poliwęglan to jest to samo tworzywo z którego robi się płyty CD.
    Widziałeś kiedyś porysowaną płytę CD? Nie, one się nie rysują ;-)
    Rysują się i to od najmniejszej porowatości... Dla mnie taki pomysł
    na obudowę to jakaś porażka. Albo te tworzywa są zupełnie inne.

  • 52. Data: 2011-10-23 03:20:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j7vc6u$2cr$1@news.onet.pl...

    > ?

    Tracisz z nim czas. Ja go od dawna ignoruję. To obsesyjnie chory człowiek...

  • 53. Data: 2011-10-23 06:43:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j7v66a$aon$1@news.onet.pl...

    > W N8 masz 360 x 640 Pixele. W iPhone4 masz 640 x 960.
    > I tu jest zasadnicza różnica: 3.5" tu to nie to samo co 3.5" tam.

    Uzytkownikom n8 wystarcza 360 x 640 - rozdzielczosc 640 x 960 to
    gejfoniarskie gejostwo.

  • 54. Data: 2011-10-23 08:06:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 14:48:55 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie podcinaliby sobie rynku gdyby 4S kosztował $199 a 5 kosztował $399
    > (oba byłyby przecież dostępne z upustem w abonamentach 2 letnich).

    Cytujac Ciebie - przeciez dwie stowy to nie jest taki wielki pieniadz zeby
    kupowac stary model :-)

    > Sprzedawaliby oba, tak samo jak wypuszczając 4S sprzedają wciąż wersję 4
    > taniej, w dwu odmianach GSM i CDMA oraz - co pewnie Cię zdziwi - 3GS, który
    > w wielu sieciach jest teraz nie za $49 ale za symboliczny grosz z
    > abonamentem.

    Ale kolejki sie po niego dwa dni wczesniej nie ustawiaja :-)

    > Najwyraźniej 4S nie różni się od 4 wystarczająco dużo aby uzasadnić
    > zmianę cyfry.

    A kogo to obchodzi ? bedziesz sie pisemnie domagal uzasadnienia ?
    A przeciez ma rewolucyjne Siri.

    P.S. 4S ... "for Steve" ?

    J.

  • 55. Data: 2011-10-23 08:08:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 08:54:28 +0200, ALdroid napisał(a):
    > Po prostu gdyby nie wypuścili nic nowego to rynek by o nich zapomniał.
    > Wypuścili więc wersję '4 ass' i teraz robią dużo szumu by na siłę
    > udowodnić wielkopomne znaczenie Siri.

    No, jesli to Siri naprawde tak dziala, to bedzie wiekopomne.

    J.

  • 56. Data: 2011-10-23 08:20:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 14:13:01 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Naprawdę nie możesz wyjaśnić w 2-3 zdaniach o co Ci chodziło?
    > Kalendarz googla mam w iPhone i dalej nie rozumiem o co ci chodzi.

    zobacz, 6 mld neuronow nie potrafi zrozumiec, a jakis program zrozumie ?
    Przyznaje ze to jest niezrozumiale .. ale to nie moja wina, tylko jezyka
    polskiego, nie przepraszam ... nalecialosci amerykanskich :-)

    "google (terminarz uzytkownikow) tez ma"

    Nie uzywalem, ale pewnie potrafi pokazac ze terminy sie nachodza.
    Oczywiscie jest klikato-graficzny, a nie gadany.

    J.

  • 57. Data: 2011-10-23 08:26:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 15:02:20 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Widziałem całkiem niezłe "pisane" generatory odpowiedzi,
    > całkiem logiczne dialogi z tego wychodziły, czasami zabawne
    > i nie do odróżnienia od dialogu z żywą osobą...

    Tez widzialem, ale malo uzyteczne to bylo.

    > Rozpoznawanie mowy też działa nieźle, są programy dyktujące
    > tekst na komputer dla ludzi bez rąk itp - taki głosowy OCR.

    Taa, podsylalem jak to dzialalo w Viscie :-)

    > Analiza języka naturalnego - sam sobie odpowiadasz niżej
    > w postaci google translator. Microsoft też ma już translatory,
    > pewnie technologia jest już komercyjnie dostępna w formie
    > płatnego API. Sporo pracy więc będzie potrzebne na zgrabne
    > połączenie tego klocków lego w jedną funkcjonalną zabawkę.

    No i za do Apple docenie ... o ile to naprawde jest uzyteczne.
    Bo byc moze ta "wiekopomna technologia" to sie zabawka okaze, ktorej nie da
    sie uzywac.

    Zobacz na MS - mamy juz windows 7, a funkcje glosowe ciagle nie sa
    domyslnie wlaczane".

    J.

  • 58. Data: 2011-10-23 08:37:00
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 22:18:24 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:

> [...]
    > Rysują się i to od najmniejszej porowatości... Dla mnie taki pomysł
    > na obudowę to jakaś porażka. Albo te tworzywa są zupełnie inne.

    Mówisz jakby istniał tylko jeden rodzaj tworzywa PC.
    Zobacz sobie np. w bazach CAMPUS ile i o jak różnych właściwościach
    jest tworzyw z gatunku PC.

    --
    AL

  • 59. Data: 2011-10-23 08:49:12
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 14:13:01 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:

    kalendarza google

    > Naprawdę nie możesz wyjaśnić w 2-3 zdaniach o co Ci chodziło?
    > Kalendarz googla mam w iPhone i dalej nie rozumiem o co ci chodzi.

    To proponuje zacząć go używać - bo mienie czegoś nie wystarcza
    widocznie
    ;)

    --
    AL

  • 60. Data: 2011-10-23 09:11:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-23 05:14, Pszemol wrote:

    > Pierwszy raz masz w życiu do czynienia z czymś plastikowym?

    Obudowa telefonu/smartfonu cala barwiona, bez lakieru? Tak.

    > W N8 masz 360 x 640 Pixele. W iPhone4 masz 640 x 960.
    > I tu jest zasadnicza różnica: 3.5" tu to nie to samo co 3.5" tam.

    Tu rozdzielczosc ma drugorzedne znaczenie. Samsung U600 mial rozdz
    320x240 i ekran pewnie ze 2". Taka sama rozdz. miala wiekszosc PPC z
    ekranami 3,5-3,7" Zdecydowanie bardziej odpowiadala mi wielkosc ekranu
    tych drugich urzadzen.

    Zartowalem z ta oczywistoscia. Wiele elementow w Symbianie trzeba
    zapamietac bo na logike to nie dziala.

    > Acha, tak, czytałem o tym - fajny ficzerek. Możesz ustawić że jak
    > będziesz przejeżdżał koło pralni to ma Ci przypomnieć aby
    > odebrać spodnie... :-) Potrzebowałbym coś więcej aby się przesiąść.

    Pytalem, poniewaz ciekaw jestem jak to sie sprawdza w praniu. GPS musi
    pracowac, pytanie czy caly czas czy tylko gdy teleon poczuje ze jest
    ruszony. Jak szybko zlapie fixa po wyjsciu powiedzmy z biura do
    samochodu ile dodatkowo wciagnie baterii itd. Slowem : czy to nie bedzie
    inna odmiana funkcjonalnosci Siri.