eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Date: Sat, 22 Oct 2011 22:02:06 -0500

    "Maciej Bebenek" <m...@b...org> wrote in message
    k...@n...onet.pl...

    > Zdaniem niektórych, pomyliłeś się o jedną literkę
    >
    > http://shitsirisays.com/

    Tak? Przykłady dane na tej stronie raczej tego nie dowodzą :-)

    BTW - Cale to gadanie o Siri spowodowalo, ze postanowilem oswoic
    swojego glosowego asystenta (asystentke?) w samochodzie Acura.
    Sparowalem telefon przez bt, utowrzylem liste kontaktow
    i nagralem ich imiona... To dopiero byla katorga, ale jakos
    to dziala: trzy powtorki i wreszcie asystentka zrozumiala
    do kogo chcialem zadzwonic. Auto z 2007 roku, projekt pewnie
    z 2004 bo wtedy zaczeli robic ten styl nadwozia... Tragedia.
    Acura porownuje dzwiek imiona z nagrana jego probka - nie ma
    mowy o rozpoznawaniu slow, wyrazow czy liter - sa klopoty
    nawet z rozpoznawaniem numerow telefonow, trzeba podawac
    cyfra po cyfrze. Mam nadzieje, ze Siri dziala duzo lepiej :-)