eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang] › Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Date: Mon, 24 Oct 2011 07:35:49 -0500

    news:u6p9f17g5y64.13bgmt4imist6$.dlg@40tude.net...

    > Przeciez ty tylko biedujacy imigrant jestes :-)

    Czy biedujący to bym nie powiedział - raczej w Galicji wychowany
    w atmosferze oszczędności i skromności w wydawaniu pieniędzy :-)

    > Ja to doceniam, aczkolwiek samsunga warto by sprawdzic.
    > Moze nie w 3 dni, ale 3 miesiace w Europie.

    No to sprawdź :-) Ale jest różnica 3 dni a 90 dni...

    > A tak swoja droga ... to od jakiego czasu oni to produkuja i jak.
    > Bo nawet jak roboty skladaja co sekunde jeden ... ee, tylko poltora
    > miesiaca.

    No właśnie dlatego interesująca jest cisza przed wypuszczeniem
    modelu i że coś tam się mimo wszystko wymknie mimo tajemnic.

    > Akurat obudowe i wyglad zmienic latwo.

    Łatwo- trudno to pojęcia względne. A zmiana z wyświetlacza typowego
    na wyświetlacz retina-scan jak w iPhone4 to nie tylko zmiana "wyglądu"
    ale i zmiana całego user interface, czcionek, ikon itp... Chyba nie
    doceniasz
    takiej zmiany wyglądu - może powinieneś wziąć do ręki iPhone 4 i 3GS?