  • 481. Data: 2010-09-30 00:26:43
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnia7f4r.dfp.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Za to klienci ASO to już na pewno chodzą goli ;)

    Nie widziałem, ale już ustaliliśmy że u Ciebie są inne widoki.

  • 482. Data: 2010-09-30 00:32:11
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino" >>> Ale nie powiedziałem że zachodni.

    > Dowolny, jadalny, żółty ser.
    > Nie kupisz, więc nie masz po co pytać jaki, bo takich nie ma.

    W PL równiez takich nie ma, i nie obchodzi mnie, że zajadasz sie gównem
    po 15 zł za kilogram, które z serem nie ma nic wspólnego, no ale jak sie
    kupiło za oszczędności życia KIE to teraz trzeba wcinać bułki z
    biedronki z masą seropodobną z lidla

    ps. do biedronki i ladla nic nie mam, bo czesto tam zakupy robie -
    smacznie i tanio :)

  • 483. Data: 2010-09-30 00:59:07
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 29.09.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Niestety, tylko na odcinku Poznań-Kórnik, tam zdecydowanie 110-120 to
    > wleczenie się.
    > Karygodne gdy się to uprawia na lewym pasie.

    Nie no, ten odcinek to dwujezdniówka, to wiadomo.

    > Raz jechałem jednopasmowym odcinkiem DK11 w kierunku Śląska, to i się dziwię
    > że tam dajesz radę tyle trzymać.

    Spokojnie, oczywiście poza zabudową.

    > No chyba że mówiłeś o jakimś chwilowym maksie.
    > Ja po jednej próbie po DK11 na Śląsk jeżdżę przez Łódź albo Wrocław.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 484. Data: 2010-09-30 01:40:33
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    napisał(a):

    > Ale chyba mowa o pensji brutto. Wiec z tego wyjdzie masa netto auta tak
    > jakby zakupionego bez kol, foteli i silnika.

    może, nie czytałem, ale to ~-16% (um. dzieło?) więc kilka dni więcej
    popracuje.

    pozdrawiam.

  • 485. Data: 2010-09-30 07:20:05
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 22:43:33 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Załóżmy, że jednak nie ma pojęcia co jest zdrowe dla silnika.

    To jego silnik.

    --
    Yakhub

  • 486. Data: 2010-09-30 07:29:35
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-09-28 15:42, Arek (G) pisze:
    > W dniu 2010-09-28 13:55, bratPit[pr] pisze:
    [..]

    > To się nie zmieni. Teraz polak musi jeździć audi, bmw, mercedesem czy co
    > tam jest na modzie w danym rejonie. Gdy tymczasem są auta na jego
    > kieszeń, ale to przecież wiocha. Będzie zarabiał więcej, będzie go stać
    > na nowe vw, to będzie sprowadzał coś innego.

    rozglądam się wokół (znajomi, rodzina) i widzę raczej kupowanie w
    granicach możliwości finansowych i dopasowane do potrzeb. Mogę się
    założyć, że gdyby ci ludzie zarabiali więcej, to by kupili
    nowsze/lepsze, być może większe, ale bardziej dostosowane do ich potrzeb.

    > To nie jest kwestia zamożności, tylko srania powyżej wysokości własnej
    > dupy.

    Znam może 1 przypadek kupowania auta starszego, ale większego bardziej
    prestiżowego. Ale i ten jest dyskusyjny.

    W.

  • 487. Data: 2010-09-30 07:29:44
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 22:41:52 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie jeździsz, tylko się wleczesz.

    Chciałbym zauważyć, ze w naszym pięknym kraju dozwolona prędkość na drodze
    poza TZ to 90km/h, w TZ 50km/h.

    Jaką korzyść odniosę z tego, że przez 3 kilometry będę kombinował, jak
    wyprzedzić ciężarówkę jadącą 80km/h? Taką, że przez 2 kilometry będę mógł
    jechać nie 80 tylko 90. Po czym natrafię na kolejną ciężarówkę, po czym ta,
    którą właśnie wyprzedziłem mnie dogoni.
    Na 40-kilometrowej trasie jestem w stanie w ten sposób przyjechać jakieś 4
    minuty wcześniej, jeżeli stanę na rzęsach.

    > Zgadza się.
    > Czyli jakby nawet ten sam samochód normalnie eksploatować, to średnio 10 mu
    > nie starczy.

    A jak wygląda "normalna eksploatacja"? W PL?

    > Wleczenie się i blokowanie drogi.

    Jazda z prędkością pozostałych uczestników ruchu jest blokowaniem drogi?

    > Średnio 9, po mieście więcej - koło 10.

    No sorry, ja wiem lepiej, ile moje auto spala :).Żeby spalić 10l to już
    muszę stać w korkach. Na szczęście mieszkam w małym mieście, gdzie nie
    stanowi to margines.

    --
    Yakhub

  • 488. Data: 2010-09-30 07:33:39
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 18:18:25 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Niestety.

    > Jasne.
    > Rynek by to sam wyregulował.

    > Prawidłowy, uwzględniający realia jest taki: "Skoro nikt nie chce
    > kontrolować stanu technicznego i nie można na to liczyć, to trzeba sobie
    > radzić inaczej".

    Obie metody wymagają działań prawodawców. Może lepiej jednak wybrać tę,
    która naprawia problem, a nie tę, która naprawia jego część, przy okazji
    generując kolejne problemy?

    --
    Yakhub

  • 489. Data: 2010-09-30 07:42:50
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-09-29 10:31, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    [..]

    > Bzdura.
    > Większość stać, tylko wolą bardziej nobilitowanymi truchłami jeździć.

    Nie stać. Jakby było stać to w większości przypadków kupowali nowe. I
    nie chodzi o kupowanie aut bardziej "nobilitowanych", jak to określiłeś,
    a bardziej dopasowanych do ich potrzeb (większe, bardziej komfortowe,
    bezpieczniejsze).

    W.

  • 490. Data: 2010-09-30 09:33:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To jego silnik.

    Totalnie nie chodzi o to czy jego czy nie jego, tylko czy podawane dane mają
    sens.
    Jak będzie pchał auto, żeby mniej spaliło (wolno mu - w końcu to jego auto)
    to też podanie, że pali 0,5 l będziesz uważał za wiarygodne i sensowne?