    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W Polsce królują złomy
    Date: Fri, 1 Oct 2010 14:33:26 +0200

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Wlasnie sprawdzilem w lodowce - najtanszy ser jaki znalazlem to GOUDA za
    > 25pln/kg.

    No widzisz, a ja kupuję DOBRĄ Goudę czy Puławski za 15 zł.
    W promocji bywa jeszcze tańszy.

    Zresztą w Carrefour też można znaleźć mnóstwo przyzwoitych serach poniżej 20
    zł/kg, więc to żaden ewenement nie jest.
    Więc jeśli tak przepłacasz, to nie masz pojęcia o cenach w Polsce, a co z
    tym idzie - nie jesteś w stanie ich sensownie porównać.

    >A to ok.6EUR - sprawdze po ile jest w DE. PS.Co to za podroby za 15PLN?

    Nic z tych rzeczy.
    Normalna cena zupełnie niezłych serów z OSM Śrem (w ich sklepie firmowym).
    W markecie są kilka zł droższe.
    I cała kupa przeróżnych Radamerów, Szwajcarów i tego typu dziurkaczy w
    Carrefour.
    A za 38-60 zł można już kupić sery zagrodowe, do których kudy wszelkim
    wielkoseryjnym produkcjom.

    To są miejsca w których zaopatruję się sery.

    > Jakies konkretne artykuly? Bo calej bazy to nie przeklikam ;)

    Wybierz sobie.
    Byle były polskie, a nie zachodnie.

    > To jednak wole Ariel 10kg za 40PLN...

    Plus (w moim przypadku) 120 zł za dojazd.
    Podziękował.

    >Jak na jednym proszku

    > Tankujac do pelna w PL i zabierajac +20L to oszczedzasz...

    Nic z tych rzeczy, już nie oszczędzę na zakupach w D 120 zł, a dopiero wtedy
    wyszłoby na zero.
    Jak doliczę ile jest warta godzina mojej pracy, to już musiałbym oszczędzić
    kilkaset zł.
    Bez szans.

    > Ja tez nie, wole jechac do DE i kupic ten sam za 40...

    Na tej samej zasadzie co ludzie jadący 30 km do marketu po drugiej stronie
    miasta oszczędzą na promocji.

    > To nie są dobra luksusowe "z najwyzszych polek", tylko normalne sprawy
    > codziennego uzytku - w czym pierzesz ubrania??? Ariel to jakis luksus
    > jest?

    Tak - to jeden z najdroższych proszków.
    Nie muszę mieć Ariela, wezmę to co będzie w promocji akurat.
    Pomijając może najniższą półkę.

    > A czekolada?

    Nie przepadam.
    Goplanowska gorzka z marcepanem to jedyne co jem (może jeszcze gorzka Wedla)
    i nic jej nie brakuje.