  • Data: 2010-09-30 13:22:07
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4ca4709f$1@news.home.net.pl...

    > Ot i wyjasnienie zagadki.

    Dobra, wygrales, jestes swietny. Nie mam czasu na roztrzasanie trzech
    zlotych.

    228

    > Czytaj prosze uwazniej. Pisalem o sprzecie z dystrybucji EU - i taki
    > najtaniej jest po 711 euro.

    Co ty bredzisz o gwrancjach? Niemiec kupuje aparat i ma gwarancje sklepu, w
    ktorym go zamowil. Nie interesuje go, co z tym w polsce zrobisz.

    > Zarabiam wiecej niz minimalna w dowolnym kraju EU, ale nie to jest
    > istotne.
    > Placa minimalna w Niemczech w zachodnich landach to 7.6 euro/h we
    > wschodnich 6.4 euro/h.

    Widzisz kolego - dales sie wpuscic w maliny jak dzieciak. W Niemczech nie
    obowiazuje zadna stawka minimalna.

    Taki z Ciebie ekspert, jak ze mnie baletnica. :)

    > Nie pisz na temat na jaki nie masz pojecia.
    > 1. Firmy kupuja samochod za kwote NETTO.
    > 2. Wiekszosc kupujacych byli to klienci indywidualni, jacy dostawali
    > premie za zezlomowanie starego auta. Firmy takich premii nie dostawaly.

    Podaj moze jakies konkretne dane? Czy tez moze okaze sie, ze sprzedano
    siedem sztuk?

    > Moze dlatego, ze to Pani policjanta, ktora spowodowala wypadek polskiego
    > autobusu jechala po papierosy do Polski ?
    > Benzyna na stacjach przyautostradowych w Niemczech kosztuje 1.2 euro.

    4.7zl, cale 15-20gr drozej, niz w Polsce. Ile niemiec za srednia krajowa
    litrow kupi? :)

    Pozdrawiam
    Kamil