  • Data: 2010-09-29 15:06:22
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > A no to po to cała ta dyskusja bo planujesz auto przedać?

    Tak, nigdy nie kupuję auta nie chcąc go w przyszłości sprzedać, tylko
    jeździć do śmierci.
    Jestem w innej grupie interesów niż laweciarze, więc logiczne, że to co
    pasuje im, nie pasuje mi i odwrotnie.

    > Dla wielu już jest :)

    To już nie mój problem, tylko ich.

    >Dla Ciebie będzie zaraz po tym jak nowy właściciel
    > odjedzie z Twojego parkingu.

    Nic z tych rzeczy.
    Nawet swoje 8 letnie auto jeszcze nie określam mianem złomu.
    Ale za parę lat się nim stanie bez dwóch zdań.

    > I sam sie nadal przyczyniasz do wprowadzania
    > złomu na polskie drogi.

    Wprowadzania nie.

    > Nie powinno, jest wolny rynek,

    Polemizowałbym.
    Nie ma wolnego rynku, jeśli jedna strona stosuje nieuczciwą konkurencję i
    nie ponosi kar.
    Chodzi o brak badań technicznych.

    > sam to po zakupy do DDR latałeś 200km,

    Nie do DDR, w DDR byłem raz i na pewno nie na zakupach, a wręcz przeciwnie.
    ;-)