  • Data: 2010-09-29 15:22:01
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Nowe palą więcej i też nikt ich nie naprawia 'norma panie'.

    Znowu nie rozumiesz o czym mowa.
    HINT: Jeśli pali oleju tyle, że to zanim czuć, to nie są to ilości
    mieszczące się w normach.

    > Wiesz ile w aucie musi być sprawnych rzeczy aby kręciły się koła? (silnik,
    > skrzynia, wały)

    One wcale nie muszą być sprawne.
    Wystarczy że są zdolne do poruszenia auta.

    > Więc walczę z lobby niesprowadzania lepszych aut z zachodu w imię lepszej
    > ceny
    > jednego starego ceeda w sprzedaży ;)

    Nie chodzi o cenę ceeda i tak przed zniesieniem barier i po traciłem mniej
    więcej tyle samo procentowo.

    > Ale piszesz jakbyś jednak badał.

    Bo widzę, że dużo nie jest i to mi wystarcza.

    > Nie wiem gdzie tak robią badania

    To się dowiedz zamiast bawić się w Karolka.

    Use google.