  • Data: 2010-09-29 15:25:34
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    news:i7veol$pe5$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "kamil"

    > No teraz to pojechałes po bandzie ;-)
    > Już dawno nie spotkałem kafelkarza, który bierze mniej niż 35 zł za metr
    > kwadratowy - metr kwadratowy jak prosto to jakieś 15 minut?

    Tutaj tez bierze 35zl, mowie o pomocniku zatrudnionym u takiego kafelkarza.

    Nie bede nikogo na sile przekonywac do swoich racji, ale powiedzmy ze
    przeszedlem juz przez kilka szczebli spolecznych na wyspach. Jako asystent
    na uniwerku jeszcze za czasow studiow dorabialem wiecej, niz wykladowcy w
    Polsce. Dwoje pracujacych ludzi stac bez problemu na mieszkanie (kafelki nie
    odpadaja i z nikim go nie dziele), poslanie dziecka do prywatnego
    przedszkola, samochod, weekend w gorach dosc regularnie i generalnie swiety
    spokoj. Wiecej pracodawca odprowadza mi co miesiac na prywatny fundusz
    emerytalny, niz w polsce zarobi czlowiek dzwigajacy caly miesiac zgrzewki z
    napojami w markecie.

    Takie sa realia, ktore znam nieco lepiej od kogos, kto pojedzie od czasu do
    czasu na wakacje na zachod.

    Pozdrawiam
    Kamil