-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti
.pl!not-for-mail
From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: W Holandii poprawili.
Date: Thu, 22 Nov 2012 20:08:38 +0000 (UTC)
Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
Lines: 26
Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
References: <k7hmvh$qte$1@node2.news.atman.pl>
<509cb2c3$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@t...ceti.pl>
<509d344d$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: j...@c...pl
NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: alfa.ceti.pl 1353614918 52461 62.121.128.11 (22 Nov 2012 20:08:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Nov 2012 20:08:38 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473480
[ ukryj nagłówki ]Dnia 09 Nov 2012 16:50:21 GMT, t? napisał(a):
> Jacek Osiecki wrote:
>> Bo u nas jest główna, podporządkowana - i jak nie ma świateł to na
>> podporządkowanej bida. Przy ruchu równorzędnym i zasadzie prawej ręki by
>> szło wolno, ale szło.
> Kto by miał pierwszeństwo w szczycie, gdy z każdej strony jechałby sznur
> samochodów? Poza tym po coś daje się priorytet głównym ulicom.
Jeśli w obecnej sytuacji wysiądą światła, to wszystkie boczne ulice stoją.
Główne po chwili też stoją, bo wcześniej czy później zablokują się również
wyjazdy z głównej.
Przy zmianie na równorzędne - dojazdówki z boku regulują ruch na głównej
i wszystko idzie nieco wolniej, ale jednak się porusza.
> Problemem nie są światła, tylko ich głupia konfiguracja, a w
Problemem jest z reguły to, że światła się projektuje tak by regulowały
ściśle każdy możliwy kierunek ruchu, nie pozostawiając żadnej decyzji
kierowcom. Skutek jest taki, że byle większe skrzyżowanie oznacza korek - bo
cykl świateł trwa w nieskończoność, a kierowców szlag trafia gdy stoją na
czerwonym mimo że nikt nie przejeżdża/przechodzi.
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.12 21:17 Jacek Osiecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO