  • Data: 2009-08-14 21:21:54
    Temat: Re: W Anglii chcą zabronić używania photoshopa (w reklamie)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    > Tak, tak. I niech zabronią jeszcze używania make-upu na sesjach. Bo
    > samym tym już można nieźle okłamać oglądającego. I żadnych sztuczek ze
    > światłem! I niech wszystkie zdjęcia robią najostrzejszymi obiektywami
    > makro!

    > Hmmm, musisz mi koniecznie powiedzieć jak się robi w Szopie z
    > zatłoczonej plaży pustą.

    Nie wiem jak w szopie, ale generalnie robi się to tak, że wykonujesz
    kilka (czy ile tam chcesz) takich samych ujęć, a następnie program
    składa je w jedno odrzucając kolory pikseli znajdujące się daleko od
    średniego koloru z pozostałych zdjęć (czyli w ten sposób usuwa wszystkie
    obiekty które się poruszały).

    Z plażą o tyle ciężko że turysta może leżeć godzinami w jednym miejscu,
    ale do ogołocenia ulicy z pieszych i samochodów nadaje się to bardzo ładnie.