  • 1. Data: 2011-01-11 15:04:05
    Temat: Vw T4 2,5 benzyna/gaz 1997
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    Zdechł i niejak nieda sie odpalic.
    Mechanik mowi ze wszystko jest ok i ze moze imobilajzer .... ale chyba sam
    nie wie

    Prosze o porade gdzie jeszcze szukac usterki
    Iskra na swiecach jest, wtryski dzialaja choc gaz jest zrobiony na
    mieszalniki wiec wtryski w zasadzie sa nieistotne.
    Kompresja jest, rozrzad jest dobry.

    Samochod nie daje sie odpalic ani na benzynie ani na gazoie - nawet nie
    pierdnie.
    Na gazie nie odpala nawet po zwarciu przekaznika ktory zazwyczaj jak bylo
    zimno trzeba bylo zwierac aby auto na gazie odpalic.

    W ostatnim czasie samochod jakby slabl.
    Kiedys chodzil zapalony .... i nagle zgasl i juz nie dziala.

    Co to zoze byc? Gdzie szukac?

    5777 (20110111) __________

  • 2. Data: 2011-01-11 16:05:12
    Temat: Re: Vw T4 2,5 benzyna/gaz 1997
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "elektron" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W ostatnim czasie samochod jakby slabl.
    > Kiedys chodzil zapalony .... i nagle zgasl i juz nie dziala.

    ale co kreci i nie zalapuje ?
    prycha, krztusi sie ?
    jaki tam wtrysk jest ?

  • 3. Data: 2011-01-11 19:00:07
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "elektron" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ale co kreci i nie zalapuje ?
    > prycha, krztusi sie ?
    > jaki tam wtrysk jest ?

    To jest chyba monowtrysk, nie pamietam, ktora to benzyna 116KM ? czy
    110KM.

    Ale o ile sie nie myle to powinno tam byc gniazdo do podlaczenia komputera,
    chyba od tego bym zaczal.

    Jaki rejon PL ?

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2011-01-11 21:06:31
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "elektron" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Co to zoze byc? Gdzie szukac?

    Jak miałem takie same objawy w Audi 80 1.8 to drogą eliminacji mechanik
    postawił diagnozę: moduł wtryskowy. Miał rację. Ni z gruchy ni z pietruchy
    padła mi chyba jedyna elektroniczna część w tym topornym aucie :P

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI '95 - DO SPRZEDANIA

  • 5. Data: 2011-01-11 22:55:36
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    [...]>> ale co kreci i nie zalapuje ?

    tak kreci i nie zalapie ani na gazie ani na benzynie

    nie nic nawet nie prychnie
    jakima autostartem go traktowali i tez nie prychnal

    jakis jest i z wtryskami byly problemy - ogolnie na gazie dzialal lepiej niz
    na benzynie

    > To jest chyba monowtrysk, nie pamietam, ktora to benzyna 116KM ? czy
    > 110KM.

    nie mam pojecia nie znam sie
    to sa 4 cylindry i chyba 102KM

    > Ale o ile sie nie myle to powinno tam byc gniazdo do podlaczenia
    > komputera, chyba od tego bym zaczal.

    Mechanik mowi ze nie moze znalezc ale w serwisie VW mowili mi kiedys ze go
    do kompa podlaczali.

    > Jaki rejon PL ?

    Slaskie - okolice Katowic, Rudy Slaskiej

    Co jeszcze o nim wiem ... ma pewnie ponad 500000 przejechane choc jak byl
    kupowany to licznik byl przekrecony na 180000

    Samochod to taka karetka .... z Austrii sprowadzony -

    Tyle wiem

    5778 (20110111) __________

  • 6. Data: 2011-01-11 23:14:17
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > kupowany to licznik byl przekrecony na 180000
    >
    > Samochod to taka karetka .... z Austrii sprowadzony -

    102KM to mial TDI. Benzyna miala stara 110KM, a nowsza 116KM. Musi miec
    gniazdo do komputera, przynajmniej tak obstawiam. To co to za mechanik jak
    znalesc nie moze ???
    Podjedz do kogos kto zajmuje sie T4 to pewnie na pamiec bedzie wiedzial. W
    stary to siedzialo gdzies za zegarami, w nowszym pod kierownica w skrzynce.

    Ktos tu napisal tez ze to moze byc modul zaplonowy.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2011-01-11 23:30:25
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "elektron" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W ostatnim czasie samochod jakby slabl.
    > Kiedys chodzil zapalony .... i nagle zgasl i juz nie dziala.
    >

    > Co to zoze byc? Gdzie szukac?

    sprawdzaliście wstępną pompę paliwa- tą elektryczną przy zbiorniku? Jazda na
    gazie bez benzyny w baku często gęsto zabija tą pompę i potem nie odpala....
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2011-01-12 00:25:19
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>

    > sprawdzaliście wstępną pompę paliwa- tą elektryczną przy zbiorniku? Jazda
    > na gazie bez benzyny w baku często gęsto zabija tą pompę i potem nie

    nie odpala na benzynie ale na gazie musi
    pompa dziala

    5779 (20110111) __________

  • 9. Data: 2011-01-12 00:31:27
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    [...]>
> [...]
    > skrzynce.
    >
    > Ktos tu napisal tez ze to moze byc modul zaplonowy.

    Jesli to modul zaplonowy podaje na cewke niskie napiecie to moze jak je
    podaje nie w tym momencie co ma to to moze byc to.
    Kiedys byla tam tez awaria sterownika od gazu - dawalo i gaz i benzyne
    jednocesnie.

    W papierach mam napisane ze moc to 85KW czyli 115,6KM - sprawdzilem.

    5779 (20110111) __________

  • 10. Data: 2011-01-12 00:34:26
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    [...]

    A jeszcze ... kiedys byla wymianiana kopulka ale to bylo calkiem niedawno
    jakies 100 km nazad
    Skoro teraz jest iskra na swiecy to nie wiem czy kopulka nie moze dawac
    przesuniecia zaplonu?
    Kiedys ta kopulka stara miala takie odchyly ze samochod przyjechal ale rano
    juz odpalic nie chcial,.
    przeszedl mechanik zdjal kopulke, zalozyl i samochod odpalil.

    5779 (20110111) __________