  • 21. Data: 2011-01-14 18:23:57
    Temat: Re: Vw T4 2,5 benzyna/gaz 1997
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 18:08:44 +0100, elektron wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >nie jestem

    A kiedy przestal zapalac - ktos przy nim grzebal ?

    >VPower na rozruch leje a gaz tez z Shella

    A pewny jestes ? Bo znam taki przypadek gdy ktos dopiero przy
    ksiegowaniu faktury sie dowiedzial czemu mu nie zapala :-)

    >Nie wierze juz zadnemu mechanikowi ..... tragiczni sa.

    To jedna strona medalu, a druga - coraz bardziej skomplikowana te
    auta, coraz trudniejsza diagnostyka, komputer trzeba, interfejs,
    oprogramowanie.

    Na moj gust - czas sie przyzwyczaic - trzeba bedzie kupic auto w
    salonie i patrzec tylko na dlugosc gwarancji :-)

    >Jak im mowilem jak na gazie na zimno odpalalem to nie chcieli sluchac.

    Czyli co - najpierw przestal pracowac na benzynie, a potem ani
    benzyna ani gaz ?

    J.

  • 22. Data: 2011-01-14 18:26:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 18:04:26 +0100, elektron wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >To to chyba na tym autostarcie tak robia - to ponoc jest jakies paliwo
    >ktorym piska sie sprayem d kolektora i na tym pierdnie i zgasnie.

    Tylko to moze byc jakis eter, ktory zapala bez iskry.
    na lyzce benzyny powinno pare obrotow zrobic, to bedziesz wiedzial
    czego dalej szukac.

    J.

  • 23. Data: 2011-01-14 22:22:06
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    > A pewny jestes ? Bo znam taki przypadek gdy ktos dopiero przy
    > ksiegowaniu faktury sie dowiedzial czemu mu nie zapala :-)

    Az sprawdzilem VP PB 95 :-)

> [...]

    > Na moj gust - czas sie przyzwyczaic - trzeba bedzie kupic auto w
    > salonie i patrzec tylko na dlugosc gwarancji :-)

    Juz sie wlasnie przymierzam

    > Czyli co - najpierw przestal pracowac na benzynie, a potem ani
    > benzyna ani gaz ?

    Autko jest 1997 roku - kupione jako benzynowe i wstawiony gaz
    Na beznyznie sie mulilo od samego poczatku bo wtryski sie zacinaly
    Na gazie chodzil dobrze
    A zepsul sie tak ze chodzil odpalny rano na beznzynie i nagle zgasl
    Teraz nie odpala ani na beznzynie ani na gazie

    Dzis autko na lawecie wrocilo od mechanika - jak otworzylem maske to sie
    prawie przewrocilem
    Oni chyba odpinali wszysrtkie weze i kable i przypinali na chybil trafil
    Nawet rura z gazem co do mieszalnika szla byla rozlaczona, silnik krowkowy
    wypiety, jakies zlacze gdzies dalej bez wetknietego kabla
    Koszmar

    Az mnie korci zeby podac co to za mechanik