  • 1. Data: 2011-01-11 12:08:44
    Temat: Poszukuje plynnej uszczelki
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Poszukuje elastycznej masy - uszczelki w kolorze czarnym. Cos takiego jak
    Hylomar, tylko ten jest niestety niebieski.

    Nie chodzi mi tu o silikon i szczegolnie nie o czerwony, ale o mase
    uszczelniajaca stosowana np do pokryw zaworow i innych dekli.
    Po zwizaniu wulkanizuje się to na miękką gumę w przeciwienstwie do
    silikonowatego silikonu, jest odporne na oleje, temp itp.

    Kiedys mialem cos takiego, robila to wloska firma mecanocar i bylo idealne.
    Ale nie idzie tego dostac.

    Zna ktos miejsce gdzie mozna taka mase dostac?

    pozdrawiam
    Tmek

  • 2. Data: 2011-01-11 12:44:07
    Temat: Re: Poszukuje plynnej uszczelki
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 11-01-2011 12:08, Tmek pisze:
    > Witam
    >
    > Poszukuje elastycznej masy - uszczelki w kolorze czarnym. Cos takiego
    > jak Hylomar, tylko ten jest niestety niebieski.

    Np. LOCTITE 598
    http://www.rufus.pl/loctite/?33,loctite-598-300ml.

  • 3. Data: 2011-01-11 14:19:29
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    polecam
    REINZOSIL
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=rei
    nzosil

  • 4. Data: 2011-01-11 17:49:50
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > polecam
    > REINZOSIL
    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=rei
    nzosil

    Dzieki, dobry trop.

    Jak na stronie producenta widzialem, REINZOSIL jest na bazie silikonu,
    natomiast REINZOPLAST poliuretanu.
    Co mnie zadowala.
    http://www.reinz.com/db/eng/content/01matau/index.ht

    pozdrawiam
    Tmek

  • 5. Data: 2011-01-11 17:52:22
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "______" <...@...cd> napisał w wiadomości

    > Np. LOCTITE 598
    > http://www.rufus.pl/loctite/?33,loctite-598-300ml.

    Locitite jest jak najbardziej ok, tylko cena mniej.

    pzdr
    Tmek

  • 6. Data: 2011-01-11 19:21:09
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-11 17:49, Tmek pisze:
> [...]
    nzosil

    > Dzieki, dobry trop.
    >
    > Jak na stronie producenta widzialem, REINZOSIL jest na bazie silikonu,

    Ew. popatrz na produkt Elring'a o nazwie dirko (albo dirco).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2011-01-11 21:32:49
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Ew. popatrz na produkt Elring'a o nazwie dirko (albo dirco).

    ja wlasnie uzywam takiej masy z elringa..tez jest niebieska :-) za tubke
    chyba 100ml placilem cos kolo 17-20zl. widzialem to ostatnio normalnie w
    sklepie na polce
    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)