  • 11. Data: 2011-01-12 00:46:33
    Temat: Re: Vw T4 2,5 benzyna/gaz 1997
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 00:25:19 +0100, elektron napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    5779 (20110111) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Mógłbyś proszę posprzątać sobie w komputerze i zaprzestać wysyłania tego
    spamu reklamowego na grupę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2011-01-12 00:54:47
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    [...]
    > Mógłbyś proszę posprzątać sobie w komputerze i zaprzestać wysyłania tego
    > spamu reklamowego na grupę?

    Nie ma sprawy ... jak tylko napiszesz cas madrego w mojej sprawie, o co tez
    prosze, to posprzatam

    5779 (20110111) __________

  • 13. Data: 2011-01-12 01:00:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 00:34:26 +0100, elektron wrote:
    >A jeszcze ... kiedys byla wymianiana kopulka ale to bylo calkiem niedawno
    >jakies 100 km nazad
    >Skoro teraz jest iskra na swiecy to nie wiem czy kopulka nie moze dawac
    >przesuniecia zaplonu?

    Dawno dawno temu przy kopulce byl tez przerywacz lub lepszy
    impulsator, ktory wyzwalal iskre. Calym aparatem sie obracalo i
    regulowalo kat zaplonu. 1997 to juz raczej nie te czasy, ale moze
    warto sprawdzic czy dobrze przykrecony i czy sie nie obraca luzno.
    Sprawdzales ustawienie zaplonu stroboskopem ?

    >Kiedys ta kopulka stara miala takie odchyly ze samochod przyjechal ale rano
    >juz odpalic nie chcial,.
    >przeszedl mechanik zdjal kopulke, zalozyl i samochod odpalil.

    Widzialem kiedys zjawisko gdy benzyna byla, iskra na swiecy byla, a
    zapalic nie chcial. Zechcial dopiero po wymianie kopulki i palca.

    J.

  • 14. Data: 2011-01-12 01:06:26
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > warto sprawdzic czy dobrze przykrecony i czy sie nie obraca luzno.
    > Sprawdzales ustawienie zaplonu stroboskopem ?

    Nie ja tam sie na tym nie znam choc patrzac na pomysly mechanikow czasem
    wydaje mi sie ze jestem najlepszym mechanikiem :-)

    > Widzialem kiedys zjawisko gdy benzyna byla, iskra na swiecy byla, a
    > zapalic nie chcial. Zechcial dopiero po wymianie kopulki i palca.

    Mi sie to tez wydaje najbardziej prawdopodobne uszkodzenie
    Nie wiem czy jazda na gazie ma wplyw na wczesniejsze zuzycie kopulki?

    Ile taka kopulka powinna wytrzymac (z palcem)?

  • 15. Data: 2011-01-12 01:43:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 01:06:26 +0100, elektron wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >Mi sie to tez wydaje najbardziej prawdopodobne uszkodzenie

    Tak zeby iskra byla ale jakas oslabiona - to IMO nie jest normalne.

    >Nie wiem czy jazda na gazie ma wplyw na wczesniejsze zuzycie kopulki?

    Z wlasnego doswiadczenia - nie ma.

    >Ile taka kopulka powinna wytrzymac (z palcem)?

    No, ja wymienialem, ale raczej bez potrzeby.
    kilkanascie lat :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-01-14 13:06:54
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    > Tak zeby iskra byla ale jakas oslabiona - to IMO nie jest normalne.

    > Z wlasnego doswiadczenia - nie ma.

    > No, ja wymienialem, ale raczej bez potrzeby.
    > kilkanascie lat :-)

    Ponoc wszystko sprawdzili .... wsykryli ino za duza kompresje
    Choc mierzyly dwie osoby oi jedna zamiast 11 miala 12 gruga 16
    Nic wiecej nie wykryli
    Na jakims samostarcie auto prychnie i echo
    Nie wiem co robic

  • 17. Data: 2011-01-14 13:32:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 13:06:54 +0100, elektron wrote:
> [...]
    >Choc mierzyly dwie osoby oi jedna zamiast 11 miala 12 gruga 16
    >Nic wiecej nie wykryli
    >Na jakims samostarcie auto prychnie i echo

    Rozumiem ze wczesniej pracowalo ?

    No coz - pare krokow proponuje:
    -wlej tak z lyzke benzyny do kolektora. Jesli przez chwile zadziala,
    to elektryka dobra,

    -wymien ta kopulke, palec i kable, koszt niezbyt duzy, a zawsze mozesz
    sobie powiedziec ze zuzyte juz sa i tak trzeba bylo wymienic.

    -wygrzej swiece nad kuchenka gazowa i wkrec gorace.

    J.

  • 18. Data: 2011-01-14 13:51:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Choc mierzyly dwie osoby oi jedna zamiast 11 miala 12 gruga 16
    >Nic wiecej nie wykryli
    >Na jakims samostarcie auto prychnie i echo

    A - no i drobiazgi:
    -czy jestes pewien ze ktos nie zamienil kabli na kopulce,
    -czy jestes pewien ze jej obrocono o 90 czy 180 stopni ?
    -czy zaplon dobrze ustawiony .. i moze warto czujnik zalozyc na kabel
    od swiecy, przy okazji sie zobaczy te pierwsze
    - co ostatnio zatankowales ?

    J.

  • 19. Data: 2011-01-14 18:04:26
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    > Rozumiem ze wczesniej pracowalo ?

    TAK

    > No coz - pare krokow proponuje:
    > -wlej tak z lyzke benzyny do kolektora. Jesli przez chwile zadziala,
    > to elektryka dobra,

    To to chyba na tym autostarcie tak robia - to ponoc jest jakies paliwo
    ktorym piska sie sprayem d kolektora i na tym pierdnie i zgasnie.

    > -wymien ta kopulke, palec i kable, koszt niezbyt duzy, a zawsze mozesz
    > sobie powiedziec ze zuzyte juz sa i tak trzeba bylo wymienic.

    No to gadalem mechanikowi zeby to zrobil ale on madrzejszy ponoc jest

    > -wygrzej swiece nad kuchenka gazowa i wkrec gorace.

    Sam tego nie zrobie ale ponoc swiece tez niby wymienili

  • 20. Data: 2011-01-14 18:08:44
    Od: "elektron" <e...@i...pl>

    > A - no i drobiazgi:
    > -czy jestes pewien ze ktos nie zamienil kabli na kopulce,

    nie jestem

    > -czy jestes pewien ze jej obrocono o 90 czy 180 stopni ?

    nie jestem

    > -czy zaplon dobrze ustawiony .. i moze warto czujnik zalozyc na kabel
    > od swiecy, przy okazji sie zobaczy te pierwsze

    ta moj mechanik chyba ma to w d....

    > - co ostatnio zatankowales ?

    VPower na rozruch leje a gaz tez z Shella

    Nie wierze juz zadnemu mechanikowi .....
    tragiczni sa. Najpioerw swirowali o pompie paliwa to im mowie a co ma pompa
    do gazu.
    Jak im mowilem jak na gazie na zimno odpalalem to nie chcieli sluchac.

    Najpierw auto bylo u mechanika co to wszystkich kopiacych wczesniej w aucie
    skrytykowal - ten nic nie znalazl i ato wzial elektryk.
    Ten tez nic nie znalazl.