  • Data: 2011-01-12 01:00:12
    Temat: Re: Vw T4 2,5 benzyna/gaz 1997
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jan 2011 00:34:26 +0100, elektron wrote:
    >A jeszcze ... kiedys byla wymianiana kopulka ale to bylo calkiem niedawno
    >jakies 100 km nazad
    >Skoro teraz jest iskra na swiecy to nie wiem czy kopulka nie moze dawac
    >przesuniecia zaplonu?

    Dawno dawno temu przy kopulce byl tez przerywacz lub lepszy
    impulsator, ktory wyzwalal iskre. Calym aparatem sie obracalo i
    regulowalo kat zaplonu. 1997 to juz raczej nie te czasy, ale moze
    warto sprawdzic czy dobrze przykrecony i czy sie nie obraca luzno.
    Sprawdzales ustawienie zaplonu stroboskopem ?

    >Kiedys ta kopulka stara miala takie odchyly ze samochod przyjechal ale rano
    >juz odpalic nie chcial,.
    >przeszedl mechanik zdjal kopulke, zalozyl i samochod odpalil.

    Widzialem kiedys zjawisko gdy benzyna byla, iskra na swiecy byla, a
    zapalic nie chcial. Zechcial dopiero po wymianie kopulki i palca.

    J.