  • Data: 2013-05-08 01:25:19
    Temat: Re: Vordon -- smartfon
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    No to obejrzyj jeszcze Goclever Fone 500, ma GPS-A i jak na początek
    dobre recenzje, może za wyjątkiem tych recenzentów wg. których każdy
    smartfon poniżej 1500zł to gówno a goclevera recenzują akonto, z
    wyobraźni. W każdym wypadku M723G używany przez blisko miesiąc a
    zapchany wszystkim gównem darmowym co się da ze sklepu play nie zawiesił
    się jeszcze ani raz, ba, nawet nie miewa okresów zadumy nad aplikacjami
    jak wiele tanich smartfonów. Niestety przy rozmowie zdaje się z
    centymetr za szeroki żeby go wygodnie/pewnie trzymać.